Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[vodafone] waar zijn ze nu weer mee bezig!

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg gister een rekening van vodafone door m'n brievenbus die ik zojuist even openmaakte.
Ik ben een van de mensen die toen vodafone z'n kosten verhoogde zich afmelde en naar TM ben gestapt.

Dus dacht ik ah, eindrekening!
en ja hoor een eindrekening, van 305,60!!!!!!!

er staat op dat ik de resterende maandkosten moet betalen :S
het was toch per direct KOSTELOOS afzeggen???

wie weet hier meer van?

Bij vodafone ligt het systeem er nu uit dus moet ik morgen na 8 uur bellen zeggen ze.....
Maar klopt deze rekening???

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 20:20 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:00

Stewie!

Keen must die!

Volgens mij heeft een typmiep het fout ingetikt en ben jij nu effe bezijkt :P
Zal wel goed komen, ik zou ook super flippen!

Verwijderd

Topicstarter
ze kunnen het niet eens afschrijven, het staat niet op m'n rekening.... Carnaval he :)
Maar ik snap er echt nix van!!!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als jij netjes toedertijd een brief heb gestuurd met de melding dat jij je abbo op wilde zeggen omdat jij het niet eens was met de prijsverhoging (starttarief met 1 cent verhoogd) en daarmee volgens de wet het recht heb om het contract te verbreken, dan hoef jij die rekening niet te betalen.

Het is dan gewoon een kwestie van contact op nemen met Vodafone en het hele verhaal uitleggen, gewoon rustig blijven want het zal gewoon een foutje aan hun kant zijn.

Heb jij echter de reden niet correct vermeld in jou brief, dan heb je wel een probleem. Het is namelijk zo dat je dan een standaard opzegging heb gedaan en dan moet je dus gewoon de rekening betalen. Eerlijk gezegd denk ik dat als dit het geval is je helaas geen poot heb om op te staan.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:51
Vervelende situatie. Blijkbaar is er ergens iets 'mis' gegaan.

Het beste is echter toch om gewoon morgenochtend nogmaals te bellen. Want of deze rekening klopt, dat kunnen wij natuurlijk niet weten. Jij hebt een afspraak gemaakt met vodafone, toen je je abonnement opzegde. Dus jij zult diegene zijn die weet of deze rekening klopt :)
(En dat is dus blijkbaar niet het geval; daarom moet je morgen met vodafone dit misverstand weer even recht zetten :)

Dit topic is gesloten.