Toon posts:

** Help gevraagd van een Expert**

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Lezer,

Ik heb een pc die niet wil opstarten :'( . Wat ik ook doe als ik een OS heb geïnstalleerd dan bij de final reboot zie je windows xp home of 2000 scherm. Dan als deze is uitgeladen zie je een blauw scherm knipperen. Dan reboot de pc zich. In het verleden is dit een keer voorgekomen. Maar nu doet hij dit alleen maar!

Ik heb het al geprobeerd met een andere harddisk 8)7 en ook ander geheugen, maar het zelfde resultaat. Windows 98 en windows pro kun je met heel veel moeite en omwege installeren maar die doet al bij de eerste reboot van de installatie niet meer opstarten.

WAT KAN IK DOEN??????????????? Aan de hd en mem licht het niet

Already Tankx a LOT

My e-mail : djroadstar@hotmail.com

Verwijderd

Nou, welkom op GoT zullen we maar zeggen :+
Misschien moet je toch wat meer info geven, nu kan het aan alles liggen. Wat voor systeem is het?
p.s. wat is een mem licht? :P

Verwijderd

Welkom op GoT! :)

Heb je de FAQ's al gelezen?
Een topic titel hoort het probleem in één zin te omschrijven, aan jouw titel is niet te zien waar je vraag over gaat.. Verder wordt het op prijs gesteld als je een topic opent met duidelijke nette taal. Zoveel vraagtekens bijvoorbeeld, lijkt me niet nodig. Let tevens op spelfouten.

ontopic:
Probeer je het systeem misschien over te klokken? Probeer eens je BIOS te resetten, vaak met dit soort problemen zijn de instellingen zoals memory timings niet goed.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:34

St@m

@ Your Service

misschien kun je je startpost nog in een keer in het nederlands verwoorden?
Wordt je PC niet te warm, wat zijn de rest van de specificaties?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:12

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 19:59:
Nou, welkom op GoT zullen we maar zeggen :+
Misschien moet je toch wat meer info geven, nu kan het aan alles liggen. Wat voor systeem is het?
p.s. wat is een mem licht? :P
Het kan van alles zijn, heb je al eens een keer kaal opgestart met aleen het broodnodige, dus video, mem, proc?

Heb je beschiking over een andere voeding? Als dat zo is kun je die voeding uitproberen en uitsluiten of het de voeding is.

Heb je beschikking over een andere proc? Als ie het dan niet doet na vervanging van cpu dan is 10 tegen 1 je moederbord stuk.

En natuurlijk welkom op GoT.

Patrickje: Hij bedoelt waarschijnlijk aan het geheugen LIGT het niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Meneer aard op 09-03-2003 20:10 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

aard schreef op 09 March 2003 @ 20:05:
[...]
Patrickje: Hij bedoelt waarschijnlijk aan het geheugen LIGT het niet.
Ow.... ;) >:)

Ik deel je vermoeden dat het mobo rot is (of hij heeft wat timing instellingen off the scale staan).

• Meneer aard
  • Laatst online: 17:12

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 20:10:
[...]

Ow.... ;) >:)

Ik deel je vermoeden dat het mobo rot is (of hij heeft wat timing instellingen off the scale staan).
Heb je al een bios reset uitgevoerd? Geef ook es wat specs van je pc. En hoe oud isie?

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Je reageert met het knopje "Post Reply" linksonder :)

• Maximus
  • Laatst online: 16:01

Maximus

PhD i.o.

probeer kaal te installeren means:

HDD
CPU + KOELER --> sommigen vergeten dat wellis :) spreek uit ervaring. AMD'tje dood
Videokaart
DVD / CDrom speler
Geheugen

en dan als de installatie klaar is dingen bij prikken. Laat je kast tijdens de installatie open staan voor extra koeling mocht ie warm worden

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:35

LopeZ

Too much is never enough

Hoi welcom lees eerst aub de Faq en dan pas posten. Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.