There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
fijn dat je je kennis met ons deelt, MrBlackfly. Zo kunnen we allemaal in de search vinden wat de oplossing was...MrBlackfly schreef op 09 maart 2003 @ 19:27:
check je mail
En anders mailen we Zym0tiC toch gewoon effe om te vragen wat het was?
[ Voor 24% gewijzigd door RobIII op 09-03-2003 19:30 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
[ Voor 14% gewijzigd door Rambo op 09-03-2003 19:39 ]
Verwijderd
juist, dus wat is het probleem dan?RobIII schreef op 09 maart 2003 @ 19:28:
[...]
En anders mailen we Zym0tiC toch gewoon effe om te vragen wat het was?
vriendelijker gezegd:
Als je een oplossing hebt voor het probleem, vermeld dan even wat die oplossing is, zo hebben meer mensen er wat aan en hoeft er niet telkens een nieuw topic geopend worden.
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 19:40:
Als je een oplossing hebt voor het probleem, vermeld dan even wat die oplossing is, zo hebben meer mensen er wat aan en hoeft er niet telkens een nieuw topic geopend worden.
En daarnaast denk ik al snel aan een warez aanbod bij dergelijke opmerkingen
Ontopic: naast treesize staan er nog wel meer tips in de search. Nu je de term treesize kent, kan je dus makkelijk binnen SA zoeken op treesize voor meer tips
Bijv. [rml][ Explorer] grootte dir`s[/rml] geeft wat leuke alternatieven.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ga gelijk ff zoeken
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
http://www.digallery.com/diskdata/
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net