Toon posts:

Hoe doe ik dit in Photoshop?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
In dit logo wil ik graag de tekst "RTL 5" vervangen door "Muiter" met dezelfde kleurinstellingen e.d. Het lukt mij niet kan iemand mij een handje helpen?
Afbeeldingslocatie: http://www.farzadsf1gallery.com/image_upload/rtl5.JPG

Verwijderd

Plaatje pasten/openen in Photoshop.
Zwart vlakje over de letters plaatsen.
En dan de gewenste naam erin typen.

Is te vinden in talloze Photoshop tutorials.

Verwijderd

Als je een iets grotere versie hebt wil ik wel een handje helpen. Dit is natuurlijk een resolutie waar ik helemaal niets mee kan.

Er zit BTW waarschijnlijk wel copyright op dat logo. Ik neem aan dat je contact met RTL5 hebt gehad over het gebruik hiervan?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 13:54

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 19:10:
Als je een iets grotere versie hebt wil ik wel een handje helpen. Dit is natuurlijk een resolutie waar ik helemaal niets mee kan.

Er zit BTW waarschijnlijk wel copyright op dat logo. Ik neem aan dat je contact met RTL5 hebt gehad over het gebruik hiervan?
:) ah dan zeg je gewoon dat het een ovaaltje is van 1 van de miljarden andere logos met tekst in een ovaaltje ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Waarom maak je het niet gewoon zelf na? Dan heb je nog een beter resultaat ook. hier heb je trouwens een grotere versie :)

Verwijderd

Omdat ik toch niets beters te doen had net ben ik ff voor je aan het prutsen geweest.

Zomaar een RTL5 logo van images.google.com geplukt. Kijk maar of je er wat aan hebt. Ik heb er niet veel tijd in gestopt dus denk ook niet dat je er tevreden mee zal zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pseverin/got/rtl5muiter.jpg
PSD versie

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor de tips, vooral voor de moeite van NioXX

Verwijderd

copyright is in dit geval geen probleem. tv rijnmond gebruikt ook ongeveer zo'n logo. aar was toen zo'n zaak over geweest, en iedereen mag zo'n logo gebruiken

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dit zou eerder in Webdesign & Graphics moeten, maar gezien de beginpost en het feit dat er een 'request' gedaan wordt zou het daar op slot gaan. Dus hier maar alvast op slot :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.