Toon posts:

het configuren van een Draytek Vigor 2200E

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heee tweakers ik had ff wat vragen over de Draytek Vigor 2200E.
ik was dus van plan om binnekort een router te gaan kopen en nu was ik dus beetje aan het zoeken toen ben ik bij deze aangekomen. maar nu ik dus niet egt veel verstand heb van routers en hoe je zown ding moet configuren week ook niet echt. ik heb dus de Motorola Surfboard van chello. maar mij vraag was dus moet je nou veel instellen bij zown router als je die dus aan je chello modem hang. ik wou dus een netwerkje maken. Maar ik had chello nog vanmiddag aan de lijn en die gast zeii tege mij dat ik als ik een router koop dat ik dan eerst wel moet bellen. Ik denk dat ik beter niet kan bellen ?

laptop en een pc die ik dus aan de router hang en de chello modem hang ik dus ook aan de router kunnen jullie mij in het kort uitleggen wat ik precies moet instellen ??? in iedergevall alvast bedankt :)

Verwijderd

Het is vrij simpel:
We vervolgen in de aanvoegende wijs:
-Men neme geld uit de portomonnee
-Men rekene af bij de winkel
-Men neme de router mee naar huis
-Men opene de doos
-Men leze de handleiding
-Men i nu in staat de router te configureren
-Indien U nu nog problemen heeft, kijk dan op www.draytek.nl, en is uiterste nood: 0900-DRAYTEK

Klaar!

Bovenstaande kort samengevat RTFM/UTFS!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

in de quickstart bij een draytek 2200E staat precies bescreven wat je moet doen om chello aan de praat te krijgen.
en ik zou chello er niet over gaan bellen iig.

Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:39

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Misschieen handiger om idd *eerst* het ding te kopen en dan in de manual te lezen ;)
In het kader van : Ik wil goed voorbereid zijn, download de menual eens zou ik zeggen ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.