Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] lexaan, zonder randen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het volgende is het geval!

in mijn pc aan de zeikant zit een machtig mooi E die er om vraagt eruit gedremeld te worden >:)

nou kan ik gratis lexaan van me werk meenemen,
alleen kan ik dat er gewoon achterplakken?
zonder rubber/alu-omlijsting?

of word dit best gruwelijk lelijk dan?

(ik zal proberen een Pic te uploaden)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

neejhoor wordt niet lelijk... heb ik zelf ook gedaan.. wat je anders ook kan doen is ffies plakken kijken wat je ervan vind en dan alsnog besluiten. met mijn peer window kon ik het niet eens doen ivm de haakze hoeken die erin zaten..
sterker nog soms vind ik molding lelijk..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
heb je misschien pics ervan?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

misschien op me site?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11 14:06
als je even op z'n site had gekeken had je het zelf kunnen zien :)
Afbeeldingslocatie: http://www.resettim.nl/case/2/DSCN0652.jpg

//edit: te laat :D

[ Voor 11% gewijzigd door Fried op 09-03-2003 18:42 . Reden: te laat =] ]

• enterprice
  • Laatst online: 29-03-2024

enterprice

caseMODder

Idd, zo heb ik het ook... Ik moet wel zeggen dat ik de randen wel in een kleurtje heb gespoten. Daardoor zie je niet (meer) meer een Alu-randje wat je met zagen/dremelen gecreëerd hebt.

Ik heb dus ook zonder rubber en aan de achterkant geplakt met dubbelzijdig(kleef)plakband. Resultaat mag er wezen :Y)
Pics van m'n (opgeblaasde) window:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/CM1-04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/CM1-05.jpg

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Enterprice_NL schreef op 09 March 2003 @ 19:32:
Idd, zo heb ik het ook... Ik moet wel zeggen dat ik de randen wel in een kleurtje heb gespoten. Daardoor zie je niet (meer) meer een Alu-randje wat je met zagen/dremelen gecreëerd hebt.

Ik heb dus ook zonder rubber en aan de achterkant geplakt met dubbelzijdig(kleef)plakband. Resultaat mag er wezen :Y)
Pics van m'n (opgeblaasde) window:
[afbeelding]
[afbeelding]
je window is mooi maar ik zou ff heel je case z wart maken of was je dat ook van plan? dit ziet er zo "mijn spuitbus was leeg" uit :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Topicstarter
DAMAGE schreef op 09 March 2003 @ 19:39:
[...]

je window is mooi maar ik zou ff heel je case z wart maken of was je dat ook van plan? dit ziet er zo "mijn spuitbus was leeg" uit :)
volgens mij moet het meer een damage ( ;) ) effect hebben nl, ze kast is uitgefikt :D

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

t effect is leuk, maar t raam is zo recht, om een mooi 'uitgefikt' effect te krijgen zou ik m een andere vorm hebben gegeven

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Verwijderd

hoeveel lexaan gratis kan je halen van je werk?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 20:06:
Schooier, koop zelf :D
:P

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 21:18 ]

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
BLaas hem gewoon echt op :) Heb je gelijk een realistisch gat ;) ! Maak gelijk ff een filmpje voor ons hoe je je case opblaast..!

• enterprice

enterprice

caseMODder

Het gaat niet om mijn MOD, hoor. Maar of de ffect van wel of geen raamrubber hem nou mooier maakt of niet. :)

Maar idd, had beter uitgewerkt kunnen worden. Maar dit was ook m'n aller eerste keer dat ik ging MODden. En voor de eerste keer vond ik het wel geslaagd :Y)

2e MOD is wel helemaal gespoten (ik weet niet of de pics nog leven op Inet :X) Het was ooit met webcam gemaakt en inmiddels staat dat ding (in bruikleen) in Groningen. Pics nu er van maken lijkt me een beetje moeilijk omdat ik in de hoofdstad van N-H woon.

[edit]
Pics gevonden van m'n MOD2:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~eigem003/Enterprice/casemod/CM2-02.jpg

En m'n raamwerkje (idg m'n logo erin gedecupeerd en afgewerkt met een dremel):
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~eigem003/Enterprice/casemod/DSCF3352.JPG

MOD 1 & 2 zonder raamrubber dus

[ Voor 23% gewijzigd door enterprice op 09-03-2003 23:40 ]

Verwijderd

Enterprice_NL schreef op 09 March 2003 @ 23:11:
Het gaat niet om mijn MOD, hoor. Maar of de ffect van wel of geen raamrubber hem nou mooier maakt of niet. :)

.....

[edit]
[afbeelding]

En m'n raamwerkje (idd m'n logo erin gedecupeerd en afgewerkt met een dremel):
[afbeelding]

Let aub op spelling man het is HET effect, een computer is een ding dus een het GEEN hem en het is decOUperen.... :P

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:09

Guldan

Thee-Nerd

kijk spelfouten lezen lastig maar ik zou hem niet aanvallen op het gebruik van hem/haar/hij/zei of iets dergelijks.. mijn pc is ook een "hij" hoor.. :P :P

Als je wel of geen rubber gebruikt hangt vooral af van de stijl die je je case wil laten hebben.. op zich maakt het niets uit.. Is puur uiterlijk..

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
de PC = de (personal) computer

Alles wat met de begint is mannelijk/vrouwelijk = hij / zij
Alles wat met het begint is onzijdig = het

zo was het toch?

Dus dan is het: "De PC staat uit, hij staat op de kast."

Maargoed ff ontopic:

Als je goed kan zagen / dremelen is een afwerking zonder molding vaak nog mooier dan met. Tenminste dat vind ik, het staat strakker.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 20:06:
genoeg om me huis te beplakken!

kopen?

(zonder grappen: we hebben kleine stukjes afval wat ik wel eens mee kan krijgen! maar geen grote stukken :P)

Verwijderd

Topicstarter
Enterprice_NL schreef op 09 March 2003 @ 23:11:

Maar idd, had beter uitgewerkt kunnen worden. Maar dit was ook m'n aller eerste keer dat ik ging MODden. En voor de eerste keer vond ik het wel geslaagd :Y)

2e MOD is wel helemaal gespoten (ik weet niet of de pics nog leven op Inet :X) Het was ooit met webcam gemaakt en inmiddels staat dat ding (in bruikleen) in Groningen. Pics nu er van maken lijkt me een beetje moeilijk omdat ik in de hoofdstad van N-H woon.

[edit]
[afbeelding]

En m'n raamwerkje (idg m'n logo erin gedecupeerd en afgewerkt met een dremel):
[afbeelding]

Wicked,
nu nog ff uitvinde hoe het zit met garantie op me pc
of die niet vervalt als ik ga dremelen :P

• enterprice

enterprice

caseMODder

Wat is het dan voor een systeem?! Eigen compilatie, Dell, Comp(r)aq, oid :?

Please tell us!! :)

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 20:09:
[...]

kopen?

(zonder grappen: we hebben kleine stukjes afval wat ik wel eens mee kan krijgen! maar geen grote stukken :P)

kunnen jullie daar ook buigen die plexiglas? want wil een u vorm voor me radiator en daarin een gat voor me fan :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 12:14:

kopen?

kunnen jullie daar ook buigen die plexiglas? want wil een u vorm voor me radiator en daarin een gat voor me fan :)
kan wel, maar niet wat jij wilt

(ivm met de kleine afmetingen)
kom maar terug als je +/- 0.5 a 1 m2 nodig hebt,
dan nog kan je een dikke prent verwachten :P

maar post de afmetingen eens, als ik dan ooit eens bezig ben met dat type zetmatriaal... kan ik altijd eens sjekken...
Pagina: 1