Probleem met muis en keyboard

Pagina: 1
Acties:

• schwa78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik heb een probleem met mijn muis en keyboard. Ze werken allebei niet meer in Windows. Tijdens het opstarten doen ze het wel gewoon.

Kan opstarten in safe mode, maar dan doen ze het nog steeds niet. Terugkeren naar last known good configuration helpt ook niet.

Het probleem ontstond toen ik bij het verwijderen van programma's ook het programma 'logitech mouseware' verwijderde (via add/remove software). Na het opstarten deden de muis en het keyboard het dus niet meer.

Wanneer ik de repair optie van WinXP probeer krijg ik steeds de melding dat mijn administrator wachtwoord niet klopt, dus daar heb ik ook weinig aan.

Een ander raar gegeven is dat bij het scannen van het systeem bij een reboot, er geen IDE devices gevonden worden (waarna de boot wel gewoon doorgaat).

Wie heeft er enig idee wat er aan de hand is en wat de oplossing is?

Alvast dank...

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:38
misschien even een oud ps2 keyboard en muis aansluiten ofzo?

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• schwa78
Ja, dat dacht ik ook... maar dat werkte niet...

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:38
doet in veilige modus het ps2 toetsenbord het ook niet?

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• schwa78
ik zal het even checken...

hoe fix mijn reg ook al weer als ik in DOS opstart?

• schwa78
Dat PS/2 toetsenbord was zowiezo al stuk bedenk ik net, dus testen heeft niet zo'n zin.

Ik heb het wel met andere seriele muizen en toetsenborden geprobeerd (zonder resultaat). Ook een USB muis werkt niet (terwijl de USB poort wel werkt met mijn digicam).

Hoe scan ik de reg ook al weer bij XP? Win98 opstart diskette werkt niet (want NTFS ipv FAT) en als ik opstart met de WinXP cdrom dan herkent ie maar een beperkt aantal commando's.

• schwa78
Iemand???

Ik krijg al helemaal afkick verschijnselen...
Pagina: 1