Ik heb dus een radeon 9700 pro, met de catalyst 2.4 drivers kon ik mijn kaart laten draaien op 355-350, maar sinds ik werk met catalyst 3.1 kan ik zelfs in 3dmark 2003 niet meer benchen . Met catalyst 3.0 wel maar dan kan ik men kaart nog maar laten draaien op 355-337. Men mem wil gewoon niet hoger. Nu heb ik die blauwe hercules hs van men mem gehaald en er grote opgezet , die aan de onderkant zeer glad zijn gemaakt. Waar vroeger de blauwe hs op men mem warm werden blijven deze nu fris.
Maar toch kan ik men kaart niet boven de 337 mhz mem clocken , raar maar waar. Nu weet ik totaal niet hoe dat komt. Ik gade deze week ook een vmod doen , hopelijk geraak ik dan ruim boven de 337 want dat is echt laag.
Nu heb ik in de search veel gevonden over de radeon 9700 pro mod gevonden , maar naar het schijnt is dat voor elk merk anders, ik heb er in ieder geval niet veel over gevonden. Daarmee zou iemand mij kunnen zeggen, zoals als A.P Versteeg ofzo
welke weerstandjes ik moet gebruiken. Is dit nog altijd 2k7 voor het mem en 10k voor gpu? Daarbij nog een vraagje of ik met luchtkoeling na de vmod altijd op 390 of 400 mag/kan blijven draaien of koelt luchtkoeling daar niet goed genoeg voor.
En moest iemand weten waarvoor het kleine , "zalman" heatsinkje op de achterkant van de kaart dient?, want dit word erg warm en ik heb het heatsinkje tot hiertoe op geen enkel ander merk gezien.
Maar toch kan ik men kaart niet boven de 337 mhz mem clocken , raar maar waar. Nu weet ik totaal niet hoe dat komt. Ik gade deze week ook een vmod doen , hopelijk geraak ik dan ruim boven de 337 want dat is echt laag.
Nu heb ik in de search veel gevonden over de radeon 9700 pro mod gevonden , maar naar het schijnt is dat voor elk merk anders, ik heb er in ieder geval niet veel over gevonden. Daarmee zou iemand mij kunnen zeggen, zoals als A.P Versteeg ofzo
En moest iemand weten waarvoor het kleine , "zalman" heatsinkje op de achterkant van de kaart dient?, want dit word erg warm en ik heb het heatsinkje tot hiertoe op geen enkel ander merk gezien.