Toon posts:

Welk makkelijk spel voor gamecube??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist even geen andere titel, mijn probleem is als volgt:

Mijn zus is geestelijk gehandicapt, en ze is gek op computerspelletjes.
Ze had altijd de nintendo's met Super Mario, en dat ging heel goed.
Nu is ze over op de nintendo Gamecube, en daar zat Mario Sunshine bij.
In dat spel moet je veel opdrachten doen, en daar gaat het juist mis.
ZE kan niet lezen, en zeker geen engels.
De 'oude' Mario's hadden dit niet, daar kon je gewoon doorlopen zonder moeilijke teksten en opdrachten.

Weet iemand een leuk en makkelijk spel voor de Gamecube, waar je in principe geen opdrachten krijgt, maar waar je gewoon al springend en vechtend door de levels heen kan. Een verborgen knop of kamer vinden is geen probleem, dat lukt haar wel.
Ik had er zelf al een paar zien staan:

Tarzan
Disney
Sonic mega collection

Het moeten dus een soort arcade achtige spellen zijn, zonder geschreven opdracht.
Gewoon net als de oude mario's, lopen en munten verzamelen enzo.

Alvast bedankt.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13

Phydomir

Dennis

Rayman 3 heeft dit ook wel, echt veel verhaal zit er niet in en het is veel spring werk en zo.

Maar er zijn wel veel speciale moves die je moet uitvoeren, Rayman heeft 5 verschillende upgrades die over de levels verspreidt liggen, ik weet niet of dat een probleem is?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ty The Tasmanian Tiger misschien?
Maar daar krijg je wel op het begin een verhaaltje te horen, dat is misschien niet zo handig..

Maar t is wel veel springen, boomerangs gooien, bijten en niet zo moeilijk..
Kristallen verzamelen, raderen verzamelen, bij t eind komen voornamelijk :)
Maar soms spreekt iemand je aan..

Nja, je zou er even naar moeten kijken, maar dat is t eerst waar ik aan denk :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Topicstarter
Phydomir schreef op 09 March 2003 @ 16:52:
Rayman 3 heeft dit ook wel, echt veel verhaal zit er niet in en het is veel spring werk en zo.

Maar er zijn wel veel speciale moves die je moet uitvoeren, Rayman heeft 5 verschillende upgrades die over de levels verspreidt liggen, ik weet niet of dat een probleem is?
Dingen zoeken is geen probleem, ze heefd tijd zat om elk level helemaal uit te pluizen. Ik ga eens zoeken naar Rayman 3

Verwijderd

super monkey ball misschien?
ik weet nie of ze goed kan puzzelen maar daar zit ook niet veel verhaal in en het is fun, alleen zijn sommige puzzels wel moeilijk.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 17:27:
super monkey ball misschien?
ik weet nie of ze goed kan puzzelen maar daar zit ook niet veel verhaal in en het is fun, alleen zijn sommige puzzels wel moeilijk.
Ja, heb ik ook al even naar gekeken, en ik twijfel over die een beetje.
Puzzels oplossen is opzich niet zo'n probleem.
Misschien is het wel wat voor haar.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog wat gevonden:
Mario party 4
Volgens mij is dat het vervolg op alle voorgaande mario's, dus gewoon lekker simpel rennen en springen??

Verwijderd

Smash Brothers???
Of is dat te veel vechten?

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 17:37:
Ik heb nog wat gevonden:
Mario party 4
Volgens mij is dat het vervolg op alle voorgaande mario's, dus gewoon lekker simpel rennen en springen??
Hm nee niet echt Mario Party 4 is meer een party-game kan je gewoon lekker met 4 man beetje vage spelletjes doen enzo.. Wie dan op het eind de meeste punten hefet gehaald wint.. beetje net als Sonic Shuffle voor de Dreamcast, dus niet een gewoon een platformer zoals je die vroeger voor de NES en de SNES had.

[ Voor 21% gewijzigd door Dark_M op 09-03-2003 17:46 ]

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 17:37:
Smash Brothers???
Of is dat te veel vechten?
Ja, dat is op zich wel wat te agressief ja ;)

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Lijkt me beter om het even in een apart topic te houden anders is het zo weer verdwenen tussen alle andere berichten in dat 'grote' topic..

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-02 14:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Groot gelijk idd.. Die grote topics zijn veels te onoverzichtelijk wat dat betreft..

Maarruh Monkey Ball is zeker wel een optie.. of Wave Race misschien ?

Verwijderd

race games. dat zou mischien wel kunnen.
Mario \Party zou ik niet doen. Die minigames zijn vaak heel onduidelijk als je de uitleg niet leest. en soms is het dan zelfs heel vaag wat je moet doen.
Pikmin mischien. Dat is gewoon dingen zoeken en pikmins uit de grond halen. alleen aan het begin is het de uitleg die je moet lezen....

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:23
Kun je haar ook niet een Gameboy geven? Dan bestaan er nog ritsen wel (qua gameplay) gemakkelijke Mario's en consorten om jaren mee te spelen.
Op www.powerweb.nl kun je onder de database zoeken in alle games die ooit gereviewd zijn; bij ieder spel zit een korte samenvatting. Daar kun je ook goed zoeken op goede simpelere spellen.

Verwijderd

paknaald schreef op 09 March 2003 @ 19:51:
Kun je haar ook niet een Gameboy geven? Dan bestaan er nog ritsen wel (qua gameplay) gemakkelijke Mario's en consorten om jaren mee te spelen.
Op www.powerweb.nl kun je onder de database zoeken in alle games die ooit gereviewd zijn; bij ieder spel zit een korte samenvatting. Daar kun je ook goed zoeken op goede simpelere spellen.
Ja precies, een GBA is perfect voor de oude Mario's.

Wil je de gameboy spellen liever op een groot scherm spelen dan komt er binnenkort een GameBoy Player uit die je onder de GameCube moet aansluiten zodat je alle GB spellen via je TV scherm kan spelen.

Imo lijkt dat mij de perfecte oplossing (GBA of GB player).

Het spelaanbod is dan ook ineens veel meer.

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-01 11:53

SD5k

>4&X

Rayman 3 lijkt me inderdaad een hele goede keuze, als je alles wegdenkt is het eigenlijk gewoon een good old platformer, en nog erg vermakelijk ook!
Hier kan je er een goede review van vinden.

Maar als ze echt van oude platformers houd is Sonic Mega Collection ook zeker aan te raden, al ligt het tempo wel een stuk hoger dan bij de oude mario's.

En als ze van puzzle achtige platformers houd is ook Super Monkey Ball (2) erg aan te raden, echt een super vermakelijk spel en heel erg simpele controls (bij de hoofdgame heb je alleen de analoge stick nodig).. maar ik moet er wel bijzeggen dat je voor de wat moeilijkere levels echt soms katachtige reflexen nodig hebt.

Ook kan ik me goed vinden in de reactie van paknaald hierboven, voor de GBA zijn een hoop uitstekende platformers te verkrijgen.

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:53

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 19:58:
[...]
Ja precies, een GBA is perfect voor de oude Mario's.

Wil je de gameboy spellen liever op een groot scherm spelen dan komt er binnenkort een GameBoy Player uit die je onder de GameCube moet aansluiten zodat je alle GB spellen via je TV scherm kan spelen.

Imo lijkt dat mij de perfecte oplossing (GBA of GB player).

Het spelaanbod is dan ook ineens veel meer.
klopt! en aangezien er tog heel veel oude games op de gba zijn en in een zeer goede kwaliteit zijn kan je t beste zoiets doen.

maar vraagje kan ze de controller goed vasthouden, btje dom vraagje maar ik vroeg me dat af lijkt me tog moeilijk voor haar. maar nix dan probs voor haar dat ze zoiets doet :) hulde :)

This is the Way.

Verwijderd

Mario Party is, zoals gezegd, niet te doen. Zit vrij veel text bij. Ik kan zo snel voor de Gamecube niks bedenken. Mij schiet alleen Parappa the Rapper te binnen, voor de PSX/PS2, of Space Channel 5 voor de DC/PS2.
Dat is op het juiste moment op de juiste knop drukken, onnoemelijk simpel, maar ik heb er zelf enorm veel lol mee kunnen beleven :) Als GC bezitter :)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 20:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
HIValicious schreef op 09 maart 2003 @ 20:27:
[...]

klopt! en aangezien er tog heel veel oude games op de gba zijn en in een zeer goede kwaliteit zijn kan je t beste zoiets doen.

maar vraagje kan ze de controller goed vasthouden, btje dom vraagje maar ik vroeg me dat af lijkt me tog moeilijk voor haar. maar nix dan probs voor haar dat ze zoiets doet :) hulde :)
Nou, dat is een hele goeie vraag, haar moteriek is minder, maar me veel oefenen krijgt ze alle sprongen en bewegingen wel onder controle.
IK denk dat ik voor rayman of super sonic ga, die kan ze volgens mij wel.

Verwijderd

Koop Sonic Collection maar... 7 goede, niet al te moeilijke games op 1 schijfje...

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 20:50:
[...]

Nou, dat is een hele goeie vraag, haar moteriek is minder, maar me veel oefenen krijgt ze alle sprongen en bewegingen wel onder controle.
IK denk dat ik voor rayman of super sonic ga, die kan ze volgens mij wel.
nou ik vind dat heel erg knap :) ik weet niet of ze veel niet kan maar ik ken mensen die nix hebben en nog niet een jump kunnen maken! ik vind dit egt zo koel he :) fleurt mijn hele dag op meen ik egt

This is the Way.

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraagje over super mario party 4, zitten daar ook onderdelen bij zoals mario kart enzo?? Ik snap niet helemaal wat de opzet van dat spel nou is, daar is de omschrijving op bartsmit.com niet helemaal helder in.
Zijn het allemaal losse mario spellen, of 1 lang spel??

En het is idd knap dat ze de gamepad onder controlle krijgt, typisch een voorbeeld dat je alles kan doen, als je het maar wilt en er voor wil oefenen :)

• SD5k

SD5k

>4&X

Mario Party is een soort virtueel bordspel, met allerlei mini games

Verwijderd

Topicstarter
Thelema schreef op 11 March 2003 @ 11:58:
Mario Party is een soort virtueel bordspel, met allerlei mini games
Wat denk je, is dat te doen zonder te kunnen lezen?
Puzzels oplossen is geen punt, lezen wel...

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik wil niet lullig over komen maar waarom post je dit hier?
persoonlijk lijkt het mij slimmer om en een intertoys en een eplaza en een bart smith en een ... binnen te lopen, en daar je vraag stellen. De mensen daar kunnen je dan ook direct het spel laten zien, en je wat advies geven.

de gene die ik op dit moment zou adviseren is monkey ball, maar deze was al genoemd.
In iedergeval veel succes er mee.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Topicstarter
Scarecrow schreef op 11 March 2003 @ 12:06:
ik wil niet lullig over komen maar waarom post je dit hier?
persoonlijk lijkt het mij slimmer om en een intertoys en een eplaza en een bart smith en een ... binnen te lopen, en daar je vraag stellen. De mensen daar kunnen je dan ook direct het spel laten zien, en je wat advies geven.

de gene die ik op dit moment zou adviseren is monkey ball, maar deze was al genoemd.
In iedergeval veel succes er mee.
Ja, op zich een goed advies, was ik dus afgelopen zaterdag bij de bart-smit in mijn woonplaatst, staat zo'n jochie ja alleen een beetje glazig aan te kijken, en te monpelen dat hij ook niet alle spellen kent.

Maar kan je bij e-plaze het spel eerst zien? Dat zou wel ideaal zijn :)

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik wil niet lullig overkomen maar ik denk dat er meer mensen hier zijn die er verstand van hebben dan in de bartsmit of intertoys.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ja da's ook wel zo (over 't al gemeen) maar hier kun je de spellen toch neit eerst echt testen.
een game koop je nooit op advies, eerst zelf zien en gelofen zeg maar. overigens kun je op www.gamespot.com een boel filmpjes downloaden van de meeste gamecube games. Op die manier kun je toch al wat meer inzicht krijgen in games als monkeyball, waverace, smash brother etc. etc.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 12:09:
[...]

Ja, op zich een goed advies, was ik dus afgelopen zaterdag bij de bart-smit in mijn woonplaatst, staat zo'n jochie ja alleen een beetje glazig aan te kijken, en te monpelen dat hij ook niet alle spellen kent.

Maar kan je bij e-plaze het spel eerst zien? Dat zou wel ideaal zijn :)
welke bartsmith was dat dan? (eplaza is namelijk een onderdeel van de bart smith -> dien voor de gein eens een klacht in bij de bedrijfsleiding en dan over 2 maanden voor de gein nog eens vragen :D ken je lachen

Verwijderd

volgens mij lijkt monkey ball toch wel heel toepasselijk... heel makkelijk te begrijpen maar toch zeer moeilijk om het uit te spelen. Ik denk niet dat je mario party beter kan doen. Ik had laatst namelijke een demo gespeeld van mario party en als ik terug denk, als ik had gespeeld zonder te lezen, wist ik _niet_ wat ik moest doen. Sonic is ook een goeie keuze, gewoon straight forward

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 12:27:
volgens mij lijkt monkey ball toch wel heel toepasselijk... heel makkelijk te begrijpen maar toch zeer moeilijk om het uit te spelen. Ik denk niet dat je mario party beter kan doen. Ik had laatst namelijke een demo gespeeld van mario party en als ik terug denk, als ik had gespeeld zonder te lezen, wist ik _niet_ wat ik moest doen. Sonic is ook een goeie keuze, gewoon straight forward
Idd jah monkey ball heeft haast geen text en het is wel leuk om te doen. :)

Mario Party is idd al wat moeilijker.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 15:29
En monkey ball (1) is maar 30 euro ...

(daarom staat ie nu ook in mijn rijtje)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een demo voor rayman 3 voor de pc gedownload, die is ook erg leuk voor haar.
Geen gezeik met uitleg, gewoon lopen, springen en meppen.

• SD5k

SD5k

>4&X

Rayman 3 is echt gewoon leuk, hersenloos platformen.. zeker een aanrader!

Verder ben ik helemaal gek van Super Monkey Ball, wat op zich de gameplay heeft die te vergelijken is met games als Tetris en PacMan... gewoon simpel maar uiterst doeltreffend dus!

Het maakt in principe ook niet uit of je deel1 of deel2 koopt want met de levels in de Main Game mode ben je echt wel een hele tijd zoet! je hebt gewoon wat meer levels en party games in deel2...
Dus ga voor Super Monkey Ball 1, nu voor maar 29,95euro te halen bij de Intertoys! (ik lijk wel zo;n fucking tel-sell reclame :p)en als ze hem niet leuk zou vinden moet het niet al te moeilijk zijn om em direct om te ruilen.

Verder over wat Scarecrow zei:
Hier op GoT zitten een hoop Cubers die er dus echt veel meer verstand hebben over de games en hardware dan de gemiddelde winkelboer die eigenlijk gewoon maar geld wil verdienen.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik hou voortaan m'n bek wel weer dicht
in iedergevval tthunderbird-1330 veel succes nog

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 11-03-2003 22:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik ben eruit, het worden:

Pacman 2
Rayman
Sonic (die verzameling van 7)
Super monkey

Natuurlijk koop ze ze niet allemaal tegelijk, maar ze kan zo sparen dat ze om de 4-5 maanden een spel kan kopen, en nu weet ik wat voor haar leuke spellen zijn.

IK wil iedereen bedanken die meegedacht heeft.
Deze vraag over de spellen kan nu eenmaal niet altijd goed door een verkopen beantwoord worden. JE kan ook niet verwachten dat elke verkopen van elk spel weet of je er in moet lezen of niet.

Dus, bedankt iedereen :) ook namens mijn zus :) :)

Verwijderd

succes! laat nog een keer weten hoe het gegaan is met de spellen :)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 08:40:

Pacman 2
Rayman
Super monkey

Natuurlijk koop ze ze niet allemaal tegelijk, maar ze kan zo sparen dat ze om de 4-5 maanden een spel kan kopen, en nu weet ik wat voor haar leuke spellen zijn.

Deze vraag over de spellen kan nu eenmaal niet altijd goed door een verkopen beantwoord worden. JE kan ook niet verwachten dat elke verkopen van elk spel weet of je er in moet lezen of niet.

Daarom zou je voor dit soort vragen ook beter naar een echte gamesshop kunnen, die mensen die daar werken spelen zo'n beetje iedere game die binnenkort. Maar goed, je bent er inmiddels uit :D

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

ik denk dat wij een prima alternatief zijn voor de real-life adviseurs, anders kan je altjid de powerunlimited mailen, die idioten spelen ook echt aaaaaalles :)

Verwijderd

Topicstarter
ok, we hebben pac man 2 gekocht.
Echt een toppertje voor haar! :)
Geen uitleg of teksten, gewoon lopen en springen en rondjes happen. De besturing is ook heel makkelijk. Alleen maar springen of rennen, makkelijker kan niet. Ze is er heel blij mee :)

Het volgende spel zal wel rayman 3 worden, denk ik.

Trouwens, haar oude Nintendo 64 met 10 spellen staat te koop.

http://www.tweakers.net/aanbod/89121/all

Verwijderd

Topicstarter
Mijn zus zit ook niet stil, dus het wordt weer tijd voor nieuwe spellen ;)
Pacman is al bijna uitgespeeld trouwens :)
Nog even een vraagje, het spel:

Super Mario Bros melee

kent iemand dat? En zal het iets zijn dat mijn zus kan spelen?/
het zou heel mooi zijn als het op de vroegere mario partys lijkt, dus een beetje springen en goooien een puzzels oplossen enzo.

alvast weer bedankt!!

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 18:02:
Mijn zus zit ook niet stil, dus het wordt weer tijd voor nieuwe spellen ;)
Pacman is al bijna uitgespeeld trouwens :)
Nog even een vraagje, het spel:

Super Mario Bros melee

kent iemand dat? En zal het iets zijn dat mijn zus kan spelen?/
het zou heel mooi zijn als het op de vroegere mario partys lijkt, dus een beetje springen en goooien een puzzels oplossen enzo.

alvast weer bedankt!!
Heb je Mario Party 4 al dan? En SSBM, tja, het is vind ik een geweldig spel, met moeilijkheidsgraden van Very Easy tot Very Hard, dus doe er je voordeel mee. :)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• RSP
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

Smash brothers melee lijkt iig niet op een puzzle game, 't is een fighter met de beroemde nintendo-characters. ik las dat je zus wel van puzzelen houdt, misschien is Pikmin een oplossing?

je moet bij dit spel mannetjes (pikmin) van verschillende kleuren gebruiken om door een level heen te komen en dat kan nogal wat puzzel momenten opleveren :)

Verwijderd

gelukkig accepteerd hier men gehandicapten _/-\o_

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

RSP schreef op 11 May 2003 @ 18:33:
Smash brothers melee lijkt iig niet op een puzzle game, 't is een fighter met de beroemde nintendo-characters. ik las dat je zus wel van puzzelen houdt, misschien is Pikmin een oplossing?

je moet bij dit spel mannetjes (pikmin) van verschillende kleuren gebruiken om door een level heen te komen en dat kan nogal wat puzzel momenten opleveren :)
SSBM is inderdaad niet erg moeilijk en je kan er heel veel bij verdienen, en speel je niet 1-2-3 uit ;) voordat je alle troffeen hebt.. mja. tis wel een vecht spel (niet extreem met bloed enz... )
Pikmin is misschien ook wel wat, zelf heb ik em pas 2x gespeeld.. (heb em een half jaar) en ik vond het wel leuk.. maar ik vond het een vreemd spel...

In de (nabije) toekomst komen er denk ik nog veel goede spellen voor je zus uit...
dus ik zou me niet te hard gaan focussen op bepaalde spellen die je om de 5 mnd wilt kopen...
Ik zou gewoon om de 5 mnd een spel kopen die op dat moment geschikt is, en af en toe een aanbieding kopen...
(de spellen die je nu noemde zijn over 5 mnd een 'gamers choice' product)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:41

Leejow(saait)

Blater

Goed topic, dit moet gewoon niet in de brei bij het grote gamecube topic komen omdat het hier wat overzichtelijker is dan daaro.

Een goed spel is misschien Warioworld, het is ook gewoon een beukspel met wario en volgens mij zitten daar geen specifieke opdrachten bij (Naar mijn weten niet nee) en er zullen vast wel een paar puzzels inzitten
http://www.bartsmit.com/w...=&page=11&productid=46943

20 juni dus, lijkt me geschikt..

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

hoe vind ze de gekochte spellen?

en hoe is het met haar zelf? alles goed? I hope so

* NoTimeRemains vind thunderbird-1330's zusje nu al kei koel

This is the Way.

Verwijderd

Super Smash Brothers Melee is erg leuk, simpelweg elkaar van het level af beuken, en je had het over moves leren, wat in SSBM ook aan bod komt.
Als je Super Smash Brother op de N64 ooit gespeeld hebt, het is precies hetzelfde, alleen meer figuren, en meer/uitgebreidere arena's (als in, nu draait een level om)
Rayman (1) is ook erg cool, ben ik mee opgegroeid. :)

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:41

Leejow(saait)

Blater

HIValicious schreef op 12 mei 2003 @ 17:26:
hoe vind ze de gekochte spellen?

en hoe is het met haar zelf? alles goed? I hope so

* Leejow(saait) vind thunderbird-1330's zusje nu al kei koel
Ik vind het zowiezo al 1337 dat een zusje zo'n breed scala aan games leuk vind.

lees: Mijn zusje beperkt zich tot the sims en zelda :'( :X

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 08:40:

Pacman 2
Rayman
Super monkey

misschien is donald duck qu@ck att@ck iets?
is niet echt moeilijk
geen opdracht
je moet alleen levels doorlopen en opzoek gaan naar wat speelgoed dingen van die neefjes
daarna moet je alles op tijd doen en dan de eindbaas vewrslaan
als je dat gedaan hebt kan je naar het volgende platform

het uiteindelijke doel van het spel is, is om Katrien te redden.

misschien is het wat!
:*) :D
succes verder :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 21:23 . Reden: kheb nu de juiste titel gevonden ]

Pagina: 1