Toon posts:

internet splitting???

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil internet delen door middel van een switch, ik had het idee om de telefoonlijn op de adsl-ethernet-modem aan te sluiten die vervolgens dmv van een netwerkkabel (moet ik een cross-over hebben?) aangesloten zit op een switch. Dan verdeelt die switch de netwerkkabel in 2 lijnen, een naar een x-box en de andere naar een computer. Ik had de vraag is deze theorie in praktijk mogelijk? En is er dan nog de mogelijkheid om te hosten met een switch er tussen?

Alvast bedankt,

• bobsnl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 09:56
1. welkom op GoT.
2. Wat je hier vraagt kan je via de search wel vinden (dus zal wel op slot gaan)
3. je zal waarschijnlijk een router moeten hebben en geen switch

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 09:11
FAQ

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 16:44:
ik wil internet delen door middel van een switch, ik had het idee om de telefoonlijn op de adsl-ethernet-modem aan te sluiten die vervolgens dmv van een netwerkkabel (moet ik een cross-over hebben?) aangesloten zit op een switch. Dan verdeelt die switch de netwerkkabel in 2 lijnen, een naar een x-box en de andere naar een computer. Ik had de vraag is deze theorie in praktijk mogelijk? En is er dan nog de mogelijkheid om te hosten met een switch er tussen?
internet delen met alleen een switch gaat niet.
Ik raad je aan om deze Hoe deel ik Internet ? eens door te lezen, er staat een hoop nuttige info in.

ook deze: Alcatel SpeedTouch Home (ethernet) tweak is wellicht erg nuttig voor jou ;)

succes

offtopic:
zeg bobsnl en vooral Yohan, kunnen jullie in het vervolg of niet posten of wat vriendelijker zijn ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Erkens op 09-03-2003 17:19 ]

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:39

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie genoemde tips ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.