Mijn broetje heeft een stel homevideo's digitaal overgezet naar dvd. Hij heeft ze ingepakt in een *.img-image. Echter voordat ik ze brand op een dvd wil ik nog een paar kleine txt-files toevoegen. Ik heb proggies als winimage en winiso geprobeerd om files in de image te stoppen alleen dat werkt niet, ik krijg allerlei foutmeldingen. Ook heb ik de image geprobeerd uit te pakken op mijn hd en ze dan te branden. Alleen zijn de files dan bij elkaar te groot om te branden. Ik moet dus die image branden, anders krijg ik het niet op een dvd.
Wie weet een ander [werkend] proggie waarmee ik files aan zo'n grote image kan toevoegen. Of wie weet een brandproggie die na het branden van een image de dvd niet afsluit zodat ik daarna nog wat files kan 'nabranden' (wel met de zelfde instellingen!!)
Wie weet een ander [werkend] proggie waarmee ik files aan zo'n grote image kan toevoegen. Of wie weet een brandproggie die na het branden van een image de dvd niet afsluit zodat ik daarna nog wat files kan 'nabranden' (wel met de zelfde instellingen!!)