Toon posts:

[*.img] Hoe files toevoegen?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn broetje heeft een stel homevideo's digitaal overgezet naar dvd. Hij heeft ze ingepakt in een *.img-image. Echter voordat ik ze brand op een dvd wil ik nog een paar kleine txt-files toevoegen. Ik heb proggies als winimage en winiso geprobeerd om files in de image te stoppen alleen dat werkt niet, ik krijg allerlei foutmeldingen. Ook heb ik de image geprobeerd uit te pakken op mijn hd en ze dan te branden. Alleen zijn de files dan bij elkaar te groot om te branden. Ik moet dus die image branden, anders krijg ik het niet op een dvd.

Wie weet een ander [werkend] proggie waarmee ik files aan zo'n grote image kan toevoegen. Of wie weet een brandproggie die na het branden van een image de dvd niet afsluit zodat ik daarna nog wat files kan 'nabranden' (wel met de zelfde instellingen!!)

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 17:14

Deem

Ontcijfer mij!

Met de ghost explorer :)

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet jij mij maar es utleggen hoe dat moet, want ghost explorer is aleen maar voor *gho-images zover ik weet en net heb gezien

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 16:25:
(...) ik krijg allerlei foutmeldingen. Ook heb ik de image geprobeerd uit te pakken op mijn hd en ze dan te branden. Alleen zijn de files dan bij elkaar te groot om te branden.
Welke foutmeldingen?

Verder: alles uitpakken, bestanden toevoegen, en opnieuw een .img aanmaken (vraag je broertje hoe :X) - is het dan nog steeds te groot?

[ Voor 1% gewijzigd door Rataplan op 09-03-2003 16:54 . Reden: typo ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan schreef op 09 maart 2003 @ 16:53:
[...]
Welke foutmeldingen?

Verder: alles uitpakken, bestanden toevoegen, en opnieuw een .img aanmaken (vraag je broertje hoe :X) - is het dan nog steeds te groot?
Foutmeldingen:

Winimage:
- na selecteren toe te voegen files; "The file x:\...... cannot be injected. The image is full." [Echter heb het ook met een kleine image geprobeerd, krijg dezelfde error]

Winiso:
- kan image niet eens openen, krijg gelijk een melding; "Assertion failed: secno < 1024*1024, files d:\company\........\CFreeManage.cpp, line 112

Uitpakken, toevoegenen opnieuw *.img maken gaat niet, want het proggie pakt alleen maar de Audio_TS en Video_TS mappen. Verder is dit wel erg opslachtig en kost veel tijd.

Verwijderd

Met ISOBUSTER kun je IMG's uitpakken.
Ik weet echter niet of je ze daarmee kan inpakken en/of toevoegen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 17:19:
Met ISOBUSTER kun je IMG's uitpakken.
Ik weet echter niet of je ze daarmee kan inpakken en/of toevoegen
Nope, dat kan niet. Was het maar waar.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 17:17:
[...]

Foutmeldingen:

Winimage:
- na selecteren toe te voegen files; "The file x:\...... cannot be injected. The image is full." [Echter heb het ook met een kleine image geprobeerd, krijg dezelfde error]

Winiso:
- kan image niet eens openen, krijg gelijk een melding; "Assertion failed: secno < 1024*1024, files d:\company\........\CFreeManage.cpp, line 112

Uitpakken, toevoegenen opnieuw *.img maken gaat niet, want het proggie pakt alleen maar de Audio_TS en Video_TS mappen. Verder is dit wel erg opslachtig en kost veel tijd.
is de img readonly?

Verwijderd

Topicstarter
G33rt schreef op 09 March 2003 @ 19:08:
[...]

is de img readonly?
Nee

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-07 21:50
.IMG is toch clonecd? Die kun je mounten met daemon tools en dan opnieuw proberen in te pakken. Link: http://www.daemon-tools.org

Verwijderd

Topicstarter
Chrizzly schreef op 10 March 2003 @ 21:49:
.IMG is toch clonecd? Die kun je mounten met daemon tools en dan opnieuw proberen in te pakken. Link: http://www.daemon-tools.org
ja, en..... Dan heb ik toch 2 dezelfde images? Ik moet files toe kunnen voegen aan die image!!
Pagina: 1