3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
In dat geval is de 'drum' (zo heet dat ding) beschadigd en daar is niks aan te doen. Gewoon de tonercassette vervangen en je probleem is over.JT schreef op 09 March 2003 @ 16:05:
Ik doe hem open en dan zie je zo een groene rol zitten. Ik zie op de plaats waar het ook op het A4 komt (verticaal over de hele A4) 2 hele lichte zwarte strepen zitten. Deze heb ik voorzichtig weggehaald. Ga ik printen, komt het weer tevoorschijn..
Hoe kan'ie dan beschadigd zijn hoor ik je denken.....
De meest voorkomende zaken zijn 'slecht en goedkoop' papier.... het soort papier waar nog wel eens oneffenheden in zitten en deze bekrassen de 'drum'. Ook kan er aan de binnenkant van de toner cassette e.e.a. fout gegaan zijn... meestal met inferieure recycle cassettes.
volgens mij is er een vuiltje in het laser/spiegelwerk van de laserprinter wardoor i op dat gedeelte niet kan belichten enzo dat ook niet op papier komt
Ehm..... door het belichten van een plek op de drum verdwijnt de statische lading waardoor er geen toner wordt opgenomen (er dus niet op het papier komt). Als er een vuiltje op de spiegel zou zitten zou ik eerder 2 zwarte strepen verwachten....ThaHandy schreef op 09 maart 2003 @ 19:20:
volgens mij is er een vuiltje in het laser/spiegelwerk van de laserprinter wardoor i op dat gedeelte niet kan belichten enzo dat ook niet op papier komt
k, thanx, nieuwe toner dan maar
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel