Toon posts:

[E-Tech ADSL] Trust op IP op alle poorten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een e-tech adsl router voor ISDN. Nu weet ik dat ik bepaalde poorten op
TCP/UDP kan openen en toewijzen aan mn lokale IP.

Nu is mijn vraag. Kan ik deze router/modem ook een buitenstaand IP trusten
op alle poorten? Dus het ip invullen van degene die je volledig vertrouwd???
_/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Klein Kickje?

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

Kijk eens of dat ingesteld kan worden bij de DMZ? Als ik naar mijn E-tech router kijk moet je een IP adres in kunnen vullen die je volledige toegang geeft tot je LAN.

Verwijderd

Topicstarter
Nou bij de DMZ kan er niet veel ingevuld worden. Er staat namelijk al wat ingevuld, alleen de laatste 3 cijfers van een ip adres niet. Ik geef denk ik de hoop maar op want hier wordt ik een beetje triest van. :(

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:59

SmartDoDo

Woeptiedoe

Bij mij kan ik dus 4 WAN IP's in zijn geheel invoeren bij de DMZ.
Al eens gekeken voor een update voor je router? Wellicht dat daar meer functionaliteit inzit.

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 07:05

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

OK, niet helemaal vergelijkbaar maar mijn analoge e-tech ADSL modem/router combo (1x WAN + 4x LAN UTP) kan ieder willekeurig DMZ IP toegewezen worden. Daarnaast kan ik specifieke poorten doorsluizen naar een LAN IP (bijv. http aanroepen naar intern IP 192.168.0.2 en ftp weer naar een ander intern IP)

Als je de mensen van e-tech.nu een emailtje stuurt dan lijkt mij dat ze wel een antwoord hebben.

Even aan een vriend gevraagd met de ISDN e-tech router en inderdaad je DMZ IP is beperkt tot een intern IP (in principe logisch als je je eigen servertje wilt beheren)

[ Voor 18% gewijzigd door Pantagruel op 10-03-2003 19:27 ]

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik zou dan eens moeten kijken naar een firmware upgrade. En anders een email sturen naar e-tech.
Pagina: 1