Toon posts:

Ben toe aan een nieuwe genotsknuppel

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wat is DE ultieme tweakers Joystick? Moet dat meteen met Force Feedback zijn? Het moet super snel reageren. Moet ik dan een digitale met USB aansluiting nemen? Het moet wel in alle mogelijke spelletjes werken. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring.

Verwijderd

Ik zelf wil niet meer anders dan een Microsoft FF knuppel. Hij is lekker zwaar (blijft tie tenminste op de tafel staan) en hij ligt perfect in de hand. USB is niet per see nodig maar wel makkelijk aansluiten en wisselen met bijvoorbeeld een stuur ofzo.

DUS IK GA VOOR MICROSOFT

(kheb het stuur dus ook....B-) )

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmm als je FFB wil moet je idd voor de mcirosft gaan, howel de logitech ook wel aardig is, als je niet perse FF wil, dan is de Trustmaster F22 Pro flightstick de ultieme genotsknuppel :D

volledig programmeerbaar, exacte replica van een F16 flightstick, stalen Ballbearings :9~ echt retegeil ding en dat in combo met de FLCS 16 :D heb alleen geen pedals erbij ;( maarrrr wat niet is kan nog komen

ok weer ff on topic, Microsoft stikkie roeld wel als je FFB wil

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Een F22Pro in combinatie met een F-16 FLCS .. dat is echt dus zinloos.

Een F-16 FLCS is een STICK..en is de voorloper van de F22Pro en dus geen Throttle. De F-16 TQS is de throttle. :9

Ik gebruik zelf de F-16 FLCS + TQS ennneuh dikke heersen! Beste combo voor flightsims!! 8-)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik geloof dat ik Bill zijn geldpakhuis nog meer ga vullen. Ik heb Crimson Skies gekocht en dat is echt een super spel. Er is alleen wel een goede joystick bij nodig. Ik denk daarom dat ik een M$ stick met FF ga kopen. Welk type is de beste en waar kan ik die proberen en kopen?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zaterdag 18 november 2000 13:32 schreef tazzman het volgende:
Een F22Pro in combinatie met een F-16 FLCS .. dat is echt dus zinloos.

Een F-16 FLCS is een STICK..en is de voorloper van de F22Pro en dus geen Throttle. De F-16 TQS is de throttle. :9

Ik gebruik zelf de F-16 FLCS + TQS ennneuh dikke heersen! Beste combo voor flightsims!! 8-)
dat bedoel ik

haal die krengen altijd door elkaar :(

gebruik jij ook pedals?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nee.. die waren nogal duur.. en ik speel weining heli sims. Voor FS2000 kan het ook wel es handig zijn.. maar voor Falcon 4.0 niet zo.

Komt nog wel es. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Vind persoonlijk de Logitech lijn van joysticks beter. Heb een Wingman Extreme Digital 3D USB joystickje van ze, werkt heerlijk. Ik vind dat hij qua knoppen enzo beter in de hand ligt dan de Sidewinder lijn, maar dat hangt natuurlijk af van hoe groot je, eh, geschapen bent :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-01 09:20
Op zaterdag 18 november 2000 16:55 schreef Ollie het volgende:
Ok ik geloof dat ik Bill zijn geldpakhuis nog meer ga vullen. Ik heb Crimson Skies gekocht en dat is echt een super spel.
Gebruik voor Crimson Skies een, ook van MS, Sidewinder Freestyle Pro, en zelf vind ik dat vrije gevoel van bewegen erg lekker. *D

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Pagina: 1