Toon posts:

[XP]problemen met A: en D: Functie = onjuist *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen?

Sinds korte tijd kan ik niet meer naar mijn floppydrive (A:) en dvdrom (D:) in windows XP.
Windows geeft aan dat de apparaten correct werken, maar als ik erop klik dan krijg ik de melding A:\ is niet toegankelijk onjuiste functie. Dit geldt ook voor mijn dvdrom.

Als ik een floppy erin laat zitten terwijl de copmuter opstart dan krijg ik wel de melding dat ik de floppy moet verwijderen zodat windows kan opstarten.
Dus de floppydrive en de dvdrom zijn aanwezig, maar ik kan er niks mee.

Wanneer ik in WORD naar mijn A,D of E schijf probeer te gaan krijg ik de melding dat ik geen toegang heb tot deze map!

Wie oh wie kan mij helpen...
Begin aardig moedeloos te worden

Alvast bedankt

• Ye Greate'96
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 07:28
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 15:38:
Wie kan mij helpen?

Sinds korte tijd kan ik niet meer naar mijn floppydrive (A:) en dvdrom (D:) in windows XP.
Windows geeft aan dat de apparaten correct werken, maar als ik erop klik dan krijg ik de melding A:\ is niet toegankelijk onjuiste functie. Dit geldt ook voor mijn dvdrom.

Als ik een floppy erin laat zitten terwijl de copmuter opstart dan krijg ik wel de melding dat ik de floppy moet verwijderen zodat windows kan opstarten.
Dus de floppydrive en de dvdrom zijn aanwezig, maar ik kan er niks mee.

Wanneer ik in WORD naar mijn A,D of E schijf probeer te gaan krijg ik de melding dat ik geen toegang heb tot deze map!

Wie oh wie kan mij helpen...
Begin aardig moedeloos te worden

Alvast bedankt
Ben je administrator op die pc? Anders zou het misschien nog aan rechten kunnen liggen (niet dat het normaal zou zijn)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
zitten alle kabels goed vast? kan gekke dingen doen.....

Verwijderd

Ga idd eens na of je de rechten hebt om die schijven te kunnen benaderen, al lijkt me dit wel sterk, maargoed. Kabels zullen wel goed zitten, omdat je ze in het bootproces wel kan benanderen.

Overigens, hier in WOS zien wij graag het OS tussen [] staan, zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10. Ik zal even een modje vragen dit te veranderen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Titelfix, zie Silverstar.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben idd de administrator voor de PC, maar waar zou ik dan controleren of ik de rechten heb, misschien zijn die veranderd toen ik updates installeerde.

En sorry voor [XP], was mijn eerste topic, had niet alles goed gelezen...
Pagina: 1