Upload beperken; programma gevonden.

Pagina: 1
Acties:

• Kogando
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07-2025

Kogando

Humordenaar

Topicstarter
Eindelijk na lang zoeken iets gevonden waarmee je in Windows XP je bandbreedte kan instellen. Bijvoorbeeld handig als Kazaa of Edonkey je upstream opslurpt.

Alleen ik krijg het niet precies voor elkaar om alleen de upload van edonkey te beperken, de poorten die aangegeven staan op de site lijken niet te kloppen. Vreemd.

Het moet wel mogelijk zijn, wat als ik bij port 'any' invul dan kan ik de algemene upload wel beperken, dus ook die van edonkey.

Download hier het programma.

Kan iemand me misschien verder helpen.

Citeerde hij de halve wereldbevolking..

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-05 09:49
Er is reeds een versie 0.06 beschikbaar. Echter deze werkt maar 30 dagen. Het programma werkt overigens wel uitstekend.

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Het werkt voor edonkey als je in het progje overal any invult, en bij destination port: 4662 tcp. Maar ik moet zeggen dat het hele idee van p2p progs toch is dat je er iets voor terug moet doen, dus vind ik dit niet echt een constructieve applicatie van een verder potentieel nuttig programmatje. (hmm waar is dat moraalridder plaatje? :) )

[ Voor 14% gewijzigd door nicxz op 09-03-2003 15:45 ]

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin