Toon posts:

e-tech modem router inlog probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een e-tech modem + router in 1 maar als ik naar de webpagina ga om alles in te stellen (VCI enzow) kan ik niet inloggen als administrator maar wel asl user maar dan kan ik alle instellingen niet aanpassen. Heeft iemand anders dit probleem ook (gehad)??? Wie kan mij helpen (helpdesk is dicht)

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

MBV

ASL user? hoe doe je dat? Voor zover ik weet kan ik alleen als admin inloggen, dus zonder gebruikersnaam en alleen mijn wachtwoord. default is het wachtwoord ' ' (geen wachtwoord, gewoon op enter rammen)
heb je de isdn of analoge versie?
Sinds wanneer is dit?

P.S. Ik heb de ISDN

Verwijderd

username: admin
wachtwoord: epicrouter of password

suc6 :)

Verwijderd

MBV schreef op 09 March 2003 @ 15:21:
ASL user? hoe doe je dat? Voor zover ik weet kan ik alleen als admin inloggen, dus zonder gebruikersnaam en alleen mijn wachtwoord. default is het wachtwoord ' ' (geen wachtwoord, gewoon op enter rammen)
heb je de isdn of analoge versie?
Sinds wanneer is dit?

P.S. Ik heb de ISDN
je kan ook gewoon users aanmaken hoor ! :)

maar dat moet je wel als admin doen :*)

Verwijderd

Topicstarter
ik kan toch niet als admin inlogge, was trouwes een typfout dat asl,moet als zijn

• MBV
  • Nu online

MBV

En wat is het nut van users aanmaken? Je kan als user geen instellingen wijzigen ed, dus waarom zou je dan inloggen?
1 ding is echt balen aan die routers: als je je admin-password vergeet, dan kan je ze weggooien, ik heb nergens een hardwarereset gevonden :-o

[edit] Hebben we het hier over hetzelfde modem? ik heb geen mogelijkheid om als user in te loggen, de enige manier is zonder username, alleen het wachtwoord intikken.
En het nut van users aanmaken is dus nog steeds niet bewezen: je kan ook naar lampjes kijken voor de status en pingen om zeker te weten dat hij het niet meer doet
Verder vind ik het een prima apparaat, alleen zouden ze moeten vertellen dat block hacker attack ook alle SSL verkeer onmogelijk maakt |:( of dat iig bij de helpdesk rond te bazuinen 8(7)8
:P

[ Voor 55% gewijzigd door MBV op 09-03-2003 15:35 ]

Verwijderd

MBV schreef op 09 maart 2003 @ 15:30:
En wat is het nut van users aanmaken? Je kan als user geen instellingen wijzigen ed, dus waarom zou je dan inloggen?
1 ding is echt balen aan die routers: als je je admin-password vergeet, dan kan je ze weggooien, ik heb nergens een hardwarereset gevonden :-o
niets weggooien... naast je LINK ACT lampjes zit een heel klein gaatje..
10 seconde prikke en hij is weer basic!

het nut van users aanmaken is dus dat ze de status van de router kunnen bekijken(of hij nog wel online is e.d. :) )

• MBV
  • Nu online

MBV

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 15:32:
[...]

niets weggooien... naast je LINK ACT lampjes zit een heel klein gaatje..
10 seconde prikke en hij is weer basic!

het nut van users aanmaken is dus dat ze de status van de router kunnen bekijken(of hij nog wel online is e.d. :) )
Hebben we het hier over dit modem?
Afbeeldingslocatie: http://www.zonnet.nl/breedbandmagazine/etechADSL2.gif

of de analoge versie:
Afbeeldingslocatie: http://www.zonnet.nl/breedbandmagazine/etechadsl.gif

Op de isdn kan ik echt nergens een gaatje ontdekken, dus het password zit er nu op vastgeplakt :) Ook is het maken van users onmogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door MBV op 09-03-2003 15:44 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Topicstarter; pak je handleiding er eens bij. Of doe eens een mooie search hier of hier :)

Zo te zien heb je zelf nog helemaal geen research gedaan namelijk :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.