Language pack voor internet explorer..

Pagina: 1
Acties:

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik heb met search gezocht hoe ik een language pack moet installeren voor internet explorer maar kan niets hierover vinden, weten jullie mischien hoe dat moet? ik krijg bij sites van andere talen (japans of spaans enz, enz ) van die blokjes bij sommige letters..

alvast bedankt!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:10
uhh... Welke taal wil je? :) Dat helpt me wat meer...

• SC4RF4C3
Spaans en Portugees.. :)

• danslo
Ik ga even zoeken
offtopic:
Ik ben ook portugees :)

Edit: Woei, portugees... Is wel gewoon de Portugese browser installeren inplaats van een language pack... http://www.microsoft.com/...5D-48F5-B02B-20B602228DE6 In dat rechtermenutje kan je dus je taal uitkiezen...

[ Voor 75% gewijzigd door danslo op 09-03-2003 15:13 ]

• SC4RF4C3
ey cool, nee mn pa is spaans..
maar hij bezoekt ook portugeese sites, en dan krijgt hij niet alle tekens te zien..
en we willen liever gewoon een nederlandse browser, dat de tabjes enz in nederlands zijn maar dat je andere language packs kan installeren zodat je niet van die rare tekens krijgt op sites..

bedankt voor je moeite!

• danslo
SC4RF4C3 schreef op 09 maart 2003 @ 15:13:
ey cool, nee mn pa is spaans..
maar hij bezoekt ook portugeese sites, en dan krijgt hij niet alle tekens te zien..
en we willen liever gewoon een nederlandse browser, dat de tabjes enz in nederlands zijn maar dat je andere language packs kan installeren zodat je niet van die rare tekens krijgt op sites..

bedankt voor je moeite!
Ow zo.. Ik dacht dat je in Spanje gewoon dezelfde characters had... :?

• SC4RF4C3
Ze hebben ook dezelfde characters, daarom hebben we ook bij beide problemen, ik dacht dat je voor beide een aparte language pack moest installeren, maar ik heb nu dus nog steeds niets, ik kan zoals je zei een portugees browser installeren maar dan veranderd te taal van de menu enz enz..maja ik kijk wel verder..

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:30
Heb je bij internet opties, tabblad algemeen en dan knop "Talen" al wel de portugese en spaanse opties toegevoegd?

(off topic: ik heb een portugese achterneem maar ben de taal niet machtig :) )

No production networks were harmed during this posting

Pagina: 1