Toon posts:

Hoe installeren/start ik de client op macos?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar vragen over het installeren van de client op een mac g4-450 mhz

1. Ik kan van distibuted 2 client's downloaden de 68k en de PPC client welke heb ik nodig voor een G4-450 mhz met macos 9.

2. Hoe installeer/start ik de client. De mac zegt dat hij de bestanden niet kan converteren (het lijkt als of de client geen extensie heeft en de mac dus niet weet wat hij met het bestandje moet doen)

5 G4's 450mhz kan ik 10 uur per dag laten grazen en naar ik begreep deden die 3 Mkey/sec dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Placebo
mac kennis = 0

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-05 19:54

Exterazzo

Qeasy

Je moet in ieder geval de PPC client hebben.
En dat installeren, volgens mij is het ingepakt en moet je StuffIt Expander van AlladinSys hebben, die kan je hier downloaden: http://www.aladdinsys.com /

Audentia

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

dan een mapje voor de client maken
en een alias van DNETC in de startup map!
en draaien....

Join TeamBVD!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de pcc client uitgepakt op een win98 pc met die tool van aladdin en ze via flop op de G4 gezet en nu geeft hij de volgende foutmelding:

Het programma pc, waarmee het document "dnetc" kan worden geopend, is ontvindbaar. Selecteer een ander programma met of zonder conversie.

Op die win98 pc zie ik ook dat dnetc geen extensie heeft. Raar?

Placebo

Verwijderd

oke, het ging goed totdat je het bestandje op de PC uitpakte, stop het onuitgepakte bestandje op een flop, stop die flop in je floppy drive, ontpak het bestandje,(dat uitpak proggie staat al op de HD) open je de folder die je net heb uitgepakt, en daar zie je een folder add-ons staan, die open je, draag je start and hide, naar je desktop (daar is het lekker bijdehand) nu open je de system folder (op je macintosh HD) en dan open je de "startup Items"(als je een engelstalig os heb) of de "opstartbestanden" als je een nederlandstalig os heb, vervolgens gooi
je start and hide in die folder(startup items of opstartbestanden dus) en herstart, DONE

mac kennis = maximaal

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Niksie: WOW!

Verwijderd

wat valt er te wauwen????

Verwijderd

Topicstarter
thanks niksie

maandag gelijk proberen.

Verwijderd