Toon posts:

Beetje jammer, zo'n slotje!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uhm, waarom wordt mijn topic in het Onzin forum geclosed. Ik geef mijn mening over iets, en als dank krijg ik een slotje. Dan kan je beter het hele onzin forum van een slot voorzien. Alvast bedankt voor de uitleg over het hoe en waarom!

Verwijderd

zoiets word ook wel uitlokken van een flamewar genoemd

Verwijderd

Hihi, ik zei al dat het niet slim was terwijl alle modjes en admins daar als een stelle "pubers" zitten te posten... :)
Dit noem ik nou LOL! :)

Verwijderd

i can only agree

Verwijderd

Topicstarter
Mwah flamebait, dat is als een paar mensen het niet eens zijn met een duidelijk en kleurig omschreven mening, verpakt in wat sarcasme en niet gespeend van enige humor, en daar dan vervolgens erg overdreven en zeer geschokt danwel agressief op reageren, dat durf ik toch niet te zeggen van de reacties die er zijn gekomen.
Daaruit kan ik niet opmaken dat er sprake was van flamebait!

Maar ach...wat jij wilt...

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

ja daar kun je ook lekker serieus discussieren enzo?...

Verwijderd

Topicstarter
Tom. Idd is dat een ietwat hekel punt in het onzin forum, discussie, maar ik kan nog steeds niet opmaken uit alle antwoorden, wat nou de daadwerkelijke reden was van het slotje.
Maar ach, ik ga wel weer gewoon in OS mijn berichtjes typen. Alvast bedankt voor de vreselijk gezellige ontvangst in het onzin forum...nu weet ik weer waarom ik daar al zolang niet gepost had!

Verwijderd

Op zaterdag 18 november 2000 00:21 schreef suffer het volgende:
Tom. Idd is dat een ietwat hekel punt in het onzin forum, discussie, maar ik kan nog steeds niet opmaken uit alle antwoorden, wat nou de daadwerkelijke reden was van het slotje.
Maar ach, ik ga wel weer gewoon in OS mijn berichtjes typen. Alvast bedankt voor de vreselijk gezellige ontvangst in het onzin forum...nu weet ik weer waarom ik daar al zolang niet gepost had!
Wat had je dan verwacht???
Iedereen is van harte welkom!
Maar niet met zo'n opmerking...
Dat snap je natuurlijk ook wel...

Verwijderd

Topicstarter
En het risico van zo'n onzin forum is dat die users overal gaan posten, zie het alleszeggende bericht met de alleszeggende titel Femme eikel!!!!!!!!! hier in Lieve Adjes.

Verwijderd

Topicstarter
Llewella, iedereen is welkom....behalve als je een opmerking maakt die je eigen mening weerspiegelt en die helaas afwijkt van wat andere gebruikers.....okee, hij had misschien in een ander forum moeten staan, maar in het onzin forum paste hij het best, want daar ging mijn bericht tenslotte over!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

He je kunt doen alsof je het normaal vind, maar die lui daar denken niet na voor ze iets posten. Ik wil hem best opengooien hoor; maar gaat er zeker niet gezelliger van worden met al die flameposts... en jullie vinden het niveau te laag? moet dat nog lager door een thread met alleen geflame? Nu mogen wij er niets aan doen, terwijl jullie zelf vinden dat het niveau te laag is!! Even nadenken dus; want met zo'n thread vraag je om flames.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Hmmz ik zou willen voorstellen dat dit soort topics voorlopig even niet geopend worden. Het is nog helemaal niet duidelijk of het onzin forum wel gelsoten word. Ik heb het re vanmiddag nog met Femme over gehad en we zijn er met zo ongeveer de hele GoT crew mee bezig.

Wat duidelijk is, is dat de huidige manier van doen niet langer kan. Er zal minimaal een ander beleid komen en strenger worden opgetreden tegen te grote onzin. Verder zal de naam veranderen, maar hoe en wat precies is nog niet duidelijk.

Wat wel heel duidelijk is, is dat als de mensen die voornamelijk in onzin komen nich niet aan de regels houden, ze het verpesten voor de rest. (Denk vooral aan mensen als Stellarc, wat een ontzettend domme actie is dat geweest zeg. Kostte hem nog een ban ook!)

Bericht hierboven

Pagina: 1