Toon posts:

[WIN2k] Draadloos en UTP internet delen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende probleem, ik heb namelijk WIN2k Advanced en heb daarop een internet verbinding gedeeld via Draadloos. Nu heb ik in mijn computer ook nog een gewone NIC zitten en hiermee wil ik ook gaan internetten. Nu is het vervelende van WIN2k dat je maar op één verbinding ICS kan aangeven.

Ik heb het al geprobeert met Winroute, dit mocht niet baten.
Ik heb de search al geprobeert maar hier werd ik niet wijzer uit.

Is het misschien mogelijk om dit via "Brigde"te doen, ik begreep uit de search dat win2k dit niet aan boort heeft.

Server
Win2k
Alcatel Speedtouch Home (getweaked)

Client
Win2k

Bij voorbaat dank voor jullie reacties.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Windows 2000 advanced vervangen door een XP variant (professional) dan kun je wel bridgen

of heb je een reden om advanced server te draaien? (domaincontroller functionaliteit,Active Dir?)

A wise man's life is based around fuck you

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

ik hebt mijn Alcatel Speedtouch home ook getweaked naar de Pro en er daarna een switch bij gekocht, het voordeel van de Pro is dat je em dan in je uplink kan hangen, en er net zoveel connectie's bij in kan hangen als je wil. voornamenlijk omdat ik hetzelfde ook niet gedaan kreeg: Internet delen over 2 connectie's

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
CRiMiNaL schreef op 09 maart 2003 @ 13:29:
ik hebt mijn Alcatel Speedtouch home ook getweaked naar de Pro en er daarna een switch bij gekocht, het voordeel van de Pro is dat je em dan in je uplink kan hangen, en er net zoveel connectie's bij in kan hangen als je wil. voornamenlijk omdat ik hetzelfde ook niet gedaan kreeg: Internet delen over 2 connectie's
Klopt, maar wij nederlanders willen zo weinig mogelijk geld uit geven :) , dus als er een andere oplossing is graag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het nu via Windows Xp gedaan, en het werkt. Bedankt voor de reacties.

Wat mij betreft een slotje!