Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limhes
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 12:40
Ik weet dat het gebruiken van een GSM jammer illegaal is, maar ik wil meer te weten komen over het verzenden/ontvangen van hoogfrequente signalen en vroeg me af of iemand een circuit heeft van zo'n jammer, zodat ik de essentiele onderdelen eruit kan lichten.
Verder vraag ik me ook af of de meeste standaard onderdelen op zulks hoge frequenties nog werken (denk aan een 555 timertje)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-05 12:40

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

zou je de ''Fake'' link weg kunnen halen is beetje iritant gewoon dik gedrukt maken ?

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67877

Het is hier dan wel Casemodding en Electronica, maar dat Electronica moet met computers te maken hebben :) Misschien ff moven naar Telefonie e.d.? Verder betwijfel ik het of dit mag, is illegaal weetjewel :)

Zet dit anders zelf ff in SeM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 12:07

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Die dingen zijn volgens mij ook gewoon op het internet te koop...

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

--> IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamborghini
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-06-2022
BlaTieBla schreef op 09 March 2003 @ 13:25:
Die dingen zijn volgens mij ook gewoon op het internet te koop...
Daar heeft de topicstarter niks aan, hij vraagt om een schema, geen apparaat zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Het gebruiken van een jammer is in Nederland verboden, zelfs met een uiterst zwak signaal in je eigen huis. Over de legaliteit van het bezitten ervan zijn de meningen verdeeld. Maar, aangezien je het apparaat bouwt om 'm toch op z'n minst te testen, hebben we liever niet dat er schema's van dit soort dingen op GoT verschijnen.

Dit is niet zozeer als kritiek op de topicstarter bedoeld, het is best mogelijk dat jij echt oprecht alleen geïnteresseert bent in de werking ervan, maar we hebben liever niet dat dit soort dingen later door anderen ook te vinden zijn in onze search.

Daarom gaat dit topic dicht.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.