Laast hebben mijn schoonouders mijn een 8068er gegeven nu wilde ik niet onaardig zijn en heb dat ding aangenomen
maar nu is de vraag wat kan ik er nog mee ,zijn er nog leuke dingen mee te doen ,overclocken of iets anders raars ????
Verwijderd
Je moet hem houden omdat hij nu al antiek is. Ik zou zeggen: Doe er niets aan en leg hem diep weg op zolder...
Over 20 jaar is ie veel geld waard!!!
Pak je rust!
Verwijderd
Uhmz... heppie geen prullenbak ? =))
Juz kidding, kzou er mee gaan programeren in Qbasic =) heb ik ook heel lang gedaan =) Kun je zelf spellekes bouwen enz. =)
HF m8 =)
Juz kidding, kzou er mee gaan programeren in Qbasic =) heb ik ook heel lang gedaan =) Kun je zelf spellekes bouwen enz. =)
HF m8 =)
FF kijken of je er een ander kristal in kan zetten, kan je em klokken!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Misschien kan je van de CPU een antieke sleutelhanger maken!!!
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
Mja maar een 8086 is helemaal niet zo'n mooi chippie gewoon zo'n standaard zwart dingetje just like any other chip... pas vanaf de 286 zijn ze goed te gebruiken als sleutelhanger 
--Ray
--Ray
Ja een 8086 is geloof ik een DIP chip
* Demo moet dat allemaal leren op MBO Technische kantoorautomatisering, net als alle bussen van ISA tot AGP)
* Demo moet dat allemaal leren op MBO Technische kantoorautomatisering, net als alle bussen van ISA tot AGP)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
er zit toch een voeding in?
in wat zit er in een voeding?
juist een cooler!!
gewoon bruut afslachten dat ding er bestaan er nog veel te veel, mijn hoogslaper steunt op 14 van die oude ibm's
in wat zit er in een voeding?
juist een cooler!!
gewoon bruut afslachten dat ding er bestaan er nog veel te veel, mijn hoogslaper steunt op 14 van die oude ibm's
openkat.nl al gezien?
Mag heel melig klinken, maar ik heb pas geleden zo'n ding vanaf de 2e verdieping uit 't raam gemikt (na een kratje bier), en ik moet zeggen dat ik in tijden niet zo veel lol heb gehad aan zo'n ding. Aanrader.
Zorg wel dat er niemand onder je door loopt als je aan 't slingeren bent, hehe.
Zorg wel dat er niemand onder je door loopt als je aan 't slingeren bent, hehe.
Pagina: 1