Toon posts:

wordt gek linksys router en games / betuwe net kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wordt hier echt compleet gek van, heb nu sinds een week thuis een netwerkje aan gelegd met 2 win xp computers verbonden via een linksys kabel/dsl router BEFSR-41 dit is een router met 4 port switch. Dit alles is verbonden met de kabel leverancier betuwe net.

Ik het zaakje geinstaleerd werkt perfect en supper snel, en dat op standaard instellingen van de router. Msn werkt op beide computers/ook bestanden uitwisselen met de rest van de wereld via msn. Onderling bestanden uitwisselen, printen etc van deze 2 computers en niet vergeten het internet.

Nou leuk dacht ik gaat lekker, maar nu wou ik ook nog ff een spelletje spelen, eerst aom en dan niet over netwerk maar met iemand anders buiten het internet en dan via direct ip. Ging voor geen meter. Heb alles geprobeerd heb de faq gelezen heb geprobeerd via port forwarding en zelfs dmz alles naar de computer met die aom door gestuurd. Niks werkte voor geen meter. Ook c&c generals deed precies niks

hulp gevraagd.
Kan iemand zijn preciese instellingen hier posten aub want ik weet het echt niet meer.

bvd

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 15:18
Hebben die spelen geen IPX nodig?
(AOE dan ;) )

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Verwijderd

Topicstarter
heb je het nu over een ipx/netbui etc internet protocol??

Verwijderd

Topicstarter
p.s kan het komen door de kabel provider?? zonder router doet die het echter wel prima met direct connect