[koeler] P4 brackets Swiftech MC 462

Pagina: 1
Acties:

• Beun_de_Haas
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Ga mijn pc upgraden en wil hiervoor graag mijn (eerste type) Swiftech MC462 blijven gebruiken. Het systeem wat ik wil kopen is een P4 systeem. Ik heb echter de bijhorende brackets niet. Hiervoor de OC-shop gemailt en de brackets van het nieuwe type toegestuurd gekregen (gratis!), die dus niet passen :'(

Blijkt dus, tot mijn grote verdriet, dat de OC-shop de brackets voor het oude type niet meer kunnen leveren. Dus ik, op hun advies, mailen naar swiftech. Met als reactie:

Dear Sir:

These brackets were designed for the socket 423. Your board is most
likely a socket 478, and the mounting hole locations are completely
different. Unfortunately, the early models MC462 cannot be upgraded to
accept our current socket 478 brackets.

Best Regards,

Mijn vraag dus: zou iemand hier mij uit de brand kunnen helpen...

[ Voor 4% gewijzigd door Beun_de_Haas op 09-03-2003 12:36 ]

Verwijderd

Verkopen en voor een tweedehansje zoeken. Maare wil je perse deze koeler er op hebben want k denk dat het dan nog een hele moeilijk (onmogelijke) klus wordt.
Volgens mij kan je beter in de pricewatch ff gaan zoeken naar een andere koeler...

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Het is en blijft nog steeds de beste koeler, naar mijn ervaring. En juist deze "oude" heeft nog geen "ribbels" waar stof in blijft hangen en in de praktijk zorgt voor slechtere prestaties. Dit is dus echt nog steeds DE koeler. Ik vind het gewoon zonde om hem te verkopen door het gebrek aan een paar van die relatief simpele brackets.

Ik dacht misschien geluk te hebben en hier iemand te vinden die ze heeft liggen en niet gebruikt (omdat hij/zij een amd proc gebruiken). Ik blijf hopen ;)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Ofwel sla je aan het modden :)

Kan je misschien een pic maken van de MCX462 op je P IV socket, zodat we duidelijk kunnen zien wat de afstand is tot de gaten om het socket?

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07-2025

snooze

kinda busy atm.

misschien een request in vraag en aanbod zetten

weet iemand nog een leuke signature?

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Deze zou ik moeten hebben:
Afbeeldingslocatie: http://www.swiftnets.com/assets/images/products/mc462/MC4624.gif

en deze heb ik gekregen van de oc-shop 8)7 :
Afbeeldingslocatie: http://www.swiftnets.com/assets/images/products/mcx462/MCX462-U.jpg

Krijg ik dus never nooit gemod... :'(

idd misschien het beste om een request in de v&a te zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Beun_de_Haas op 09-03-2003 18:05 ]

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Beun_de_Haas schreef op 09 maart 2003 @ 18:03:
Deze zou ik moeten hebben:
[afbeelding]

en deze heb ik gekregen van de oc-shop 8)7 :
[afbeelding]

Krijg ik dus never nooit gemod... :'(

idd misschien het beste om een request in de v&a te zetten.
Die beugeltjes zien eruit alsof ze zelf te maken zijn :) ,Ik ben ook een Swiftech freak en neem me MCW462 ook altijd mee naar het volgende mobo ,ongeacht de socket.
Of ik verbouw heel me mobo ervoor ,of ik fabriek meestal zelf me bevestegings materiaal .
Be creative en maak ze lekker zelf :)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

De bovenste is bevestigd om de gaten om een Socket 462, bij Socket 478 zitten de gaten verder uit elkaar.

Maar ik zou indd creatief zijn. Stop in de 4 gaten rond je socket M4 bouten en moeren, en je zal wel iets vinden.

• Beun_de_Haas

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Topicstarter
Haha, speedy J een man naar mijn hart!

Wordt idd zelf knutselen. Vond ik met de bevestiging van zo'n klomp koper toch wat tricky. Maar ik denk dat het niet anders kan.
Pagina: 1