PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Omgevingen waarvan je moet poepen? (geen HK replies!) heeft idd een aantal HK-posts en die zouden getrashed kunnen worden, maar een dergelijke topic zou best in SG moeten kunnen, mits posters zo volwassen zijn om HK-replies achter wegen te laten.
Overigens is jou post in dit topic ook nogal overbodig.
Nou, wat je serieus noemt.Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 12:17:
Heb je de topics wel gelezen? Ze zijn namelijk helemaal serieus.
In de HK zou dit serieus zijn NOFI
maar et is gewoon zo.

Als je iets ziet wat je niet vind kunnen, dan open je een topic in SM of doe je een topicreport, en dan kijken we er naar....
maar om nou gelijk te stellen dat SG HK-like wordt door 2 topics, lijkt me simpelweg een beetje overdreven...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Kijk, dat je een topic wilt openen omdat je het jezelf afvraagt kan ik mij voorstellen maar dit topic is daarvoor niet echt ingericht (kijk naar de eerste posts).
HlpDsK heeft wel een leuke waarschuwing erin gezet maar die staat pas verderop in het topic, dan kan hij beter de waarschuwing in de startpost zetten zodat het vanaf het begin duidelijk is dat HK-achtige replies not done zijn.
Zo denk ik er niet alleen over, maar het feit alleen al dat je mensen moet waarschuwen om geen HK-reply's te gaan plaatsen, zegt al veel over het topic.LuNaTiC schreef op 09 maart 2003 @ 12:24:
Topics zijn serieus bedoeld, en daar wordt ook op gelet zoals ziet... jouw oneliner 'het SG-niveau daalt' is eigenlijk een reply die veel meer uit de toon valt IMHO.
Als je iets ziet wat je niet vind kunnen, dan open je een topic in SM of doe je een topicreport, en dan kijken we er naar....
maar om nou gelijk te stellen dat SG HK-like wordt door 2 topics, lijkt me simpelweg een beetje overdreven...
Het kan best intressant zijn, en dat eerst genoemde topic over "neus peuteren" valt dan ook wel weer mee, maar "omgeving waarvan je moet poepen" vindt ik dan ook sterk HK.
Die one-line reply, in dat topic had ik ook wel wat mogen argumenteren, en was ook wel semi-offtopic.
Maar zeg nou zelf, sinds dat de HK eruit ligt, is het nivo lichtjes gedaald in SG.
Just my 2 cents
Intussen is de HK al weer terug, dus dat argument gaat ook niet echt op. HK-replies zijn er altijd al geweest in SG, en het viel me nog best mee toen de de HK tijdelijk dicht was. En sommige topics zijn misschien wat raar en lokken nou eenmaal lollige reacties uit, maar dat wil niet zeggen dat je er niet serieus over kan praten
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
I'll take that as a no.DaNCe2k schreef op 09 maart 2003 @ 12:22:
[...]
Nou, wat je serieus noemt.
In de HK zou dit serieus zijn NOFI
maar et is gewoon zo.
In dat geval vind ik dat je er niet over mag gaan zeuren omdat de topics wel degelijk serieus zijn.
Omdat mensen dus net zo als jij denkt en denken dat het HK topics zijn terwijl het toch goede bediscusieerbare topics zijnDaNCe2k schreef op 09 maart 2003 @ 12:33:
[...]
Zo denk ik er niet alleen over, maar het feit alleen al dat je mensen moet waarschuwen om geen HK-reply's te gaan plaatsen, zegt al veel over het topic.
Het kan best intressant zijn, en dat eerst genoemde topic over "neus peuteren" valt dan ook wel weer mee, maar "omgeving waarvan je moet poepen" vindt ik dan ook sterk HK.
Die one-line reply, in dat topic had ik ook wel wat mogen argumenteren, en was ook wel semi-offtopic.
Maar zeg nou zelf, sinds dat de HK eruit ligt, is het nivo lichtjes gedaald in SG.
Just my 2 cents