Toon posts:

Speedtouch + Barricade

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel gebruik ik een getweakte SpeedTouch Home en een Switch om met (thans) 3 computers het internet op te gaan. Onhandig begint het te worden dat er binnen het netwerk 1 printer aanwezig is, die op 1 pc is aangesloten. Binnen het netwerk wel gedeeld, maar de pc waarop de printer is aangesloten moet dus wel altijd aan staan. Das soms onhandig. Oplossing: printserver.... Oke, in plaats van de Switch zou ik dus ook een router met ingebouwde printserver kunnen aansluiten (bv de SMC Barricade 4 poorts). Gaat het één (De SpeedTouch is getweaked en functioneert eigenlijk ook als router) het ander (SMC router) nu gigantisch bijten?
Let wel, ik wil de SpeedTouch wel geteaked houden, niet om de router-functionaliteit, maar om het 'direct' het net op gaan, dus zonder VPN.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Je topic gaat niet zozeer alleen om internetverbindingen, maar meer over het configgen van routers en devices in je interne netwerk. Daarom gaat dit topic van I&T naar NT :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR