Money isn't rellevant..... who you are is.....
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
ze zijn echt bit voor bit gecopieerd
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Dat is niet wat ik vroegfvandenreek schreef op 09 March 2003 @ 12:05:
ze zijn echt bit voor bit gecopieerd
Check die md5sum nou eerst maar..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
En wat is je hardware precies, wat is vooral je ide controller?
Dit topic gaat dicht, en wel omdat het zo vaag is, en daarnaast al tientallen keren is gevraagd hoe een ISO te branden en de mogelijke problemen daarmee. Je vraagt "wat doe ik fout" met als enige feitelijke informatie dat je de iso hebt gedownload van ftp.student.utwente.nl en dat 'je 100% zeker weet dat je het goed hebt gedaan' (wat niet heel erg voor de hand ligt, gezien dat het niet werkt...).
Als dan iemand suggereert dat je de MD5Sum eens moet checken wil je dat niet doen.
Kortom, hier kunnen we helemaal niets mee.
Als dit al niet uit te vinden is met de search (wat ik ten zeerste betwijfel), dan willen we toch minstens weten:
- Is de MD5sum goed (die dingen staat niet voor niets ernaast in de download-dir!)
- Welk programma gebruik je om te branden, welke instellingen etc.
- Wat voor computer, staat het BIOS wel zo dat 'ie van CD boot etc.
- Kun je onder [OS dat je normaal gebruikt] de CD wel gewoon bekijken?
Maar zoals gezegd, dit is al veel vaker gevraagd, dus zoek eerst zelf eens, en als je een topic opent hou dan de opmerkingen in "[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]" in gedachten.
Als dan iemand suggereert dat je de MD5Sum eens moet checken wil je dat niet doen.
Kortom, hier kunnen we helemaal niets mee.
Als dit al niet uit te vinden is met de search (wat ik ten zeerste betwijfel), dan willen we toch minstens weten:
- Is de MD5sum goed (die dingen staat niet voor niets ernaast in de download-dir!)
- Welk programma gebruik je om te branden, welke instellingen etc.
- Wat voor computer, staat het BIOS wel zo dat 'ie van CD boot etc.
- Kun je onder [OS dat je normaal gebruikt] de CD wel gewoon bekijken?
Maar zoals gezegd, dit is al veel vaker gevraagd, dus zoek eerst zelf eens, en als je een topic opent hou dan de opmerkingen in "[rml]-=[ Nieuw in NOS? Eerst dit lezen! GEEN HELPDESK! ]=-[/rml]" in gedachten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()