Verwijderd

Topicstarter
Stel ik koop een nieuwe mobiele telefoon met een abbonement. Kan ik dan direct bellend de winkel uit of hoe werkt het precies?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Ligt er maar net aan, maar ga er vanuit als je 's ochtends gaat, en je wilt geen nummerportering, dan kan je 'smiddags al bellen en gebeld worden op je nieuwe phone.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

Topicstarter
Maar krijg ik het toestel gelijk mee?

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-03 10:02
Dat verschilt per provider bij telfort gelijk bij dutchtone duurde het vroeger een paar uur en bij de rest weet ik het niet.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je gaat naar de winkel, die vraagt alles aan en geeft je je telefoon mee en een uurtje later kun je bellen (bij dutchtone in ieder geval).

Verwijderd

Topicstarter
Deleted

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraag. Als je nummerbehoud wil hoe lang duurt het dan voordat je kunt bellen. En hoe kan het dat je dan gelijk het toestel meekrijgt.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Waarom vraag je dat niet gewoon bij de zaak waar je je gsm-abbonement wilt afsluiten :?
Ik neem aan dat die hier wel een antwoord op zullen hebben...

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-03 16:44

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

ik denk dat nummerportabiliteit een week of 2 duurt. Maar dat je in die tijd gewoon tijdelijk een nieuw nummer krijgt. Zo ging het tenminste bij iemand die ik kon.

En ik ga er van uit, dat je het allemaal meteen meekrijgt. Ik kreeg het met een actie zelfs thuis gestuurd :)

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10-03 18:17
Nummer porteren duurt heel lang. Bij Dutchtone duurt het activeren van een abonnement (1 b dus ;) ) ongeveer een half uurtje...

DIT IS MIJN WEBSITE

Pagina: 1