hoi allemaal, gisteren vervelede ik me omdat bijna heel nederland aan de buis was gekluisterd om idols te kijken, dus heb ik ping -t -l 550 www.jimmusic.nl in 50 dos venters gedaan uit verveling
. Achterf dom want nu werkt me keyboard niet meer om de een of andere rare reden, als je gewoon een woord probeerd te typen komen er cijfers en letters die op de verkeerde plaats staan uit. De letters en cijfers staan dsu op compleet andere plaatsen dan dat ze normaal horen te zijn. Ik had ook even me taakbeheer bekeken, en is 119 mb van de 128 ingebruik zonder dat ik hem belast, in proces staat niet-active-systemen op 98% en dan taskmaneger op 2-3 ofzo, geen processor verbruik dus, maar wat nu?
Rebooten misschien?
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
ja hij had wel een uptime van 45 dagen, nu heb ik hem de hele nacht uit moeten laten staan:( maar het mocht niet helpen:P, ik heb trouwens ook al keyboard uit apparaatbeheer verwijderd en opnieuw geinstaleerd
Dit is de wraak van Jim
[ Voor 8% gewijzigd door Arno op 09-03-2003 11:31 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
kan het aan mij liggen of heeft de num lock hier niks mee te maken , de num lock heeft alleen met het rechtse cijfer gedeelte van je toetsenbord te makenRaZoRhEaD schreef op 09 March 2003 @ 11:31:
numlock per ongeluk aan ?
Sluit eens een ander keyboard op je laptop aan. Geeft hij dan nog altijd zo van die rare dingen?
Kan het zijn dat je keyboard kapot is?
Kan het zijn dat je keyboard kapot is?
Verwijderd
dit heb ik ook gehad en dit was zoals hierboven wordt gezegt idd numlockRaZoRhEaD schreef op 09 maart 2003 @ 11:31:
numlock per ongeluk aan ?
om de seach compleet te maken:
het was dus de numlock, bedankt voor de reply's
wel erg raar trouwens dat het numlock is:| maarja hij werkt weer:D
het was dus de numlock, bedankt voor de reply's
wel erg raar trouwens dat het numlock is:| maarja hij werkt weer:D
For the record:kan het aan mij liggen of heeft de num lock hier niks mee te maken , de num lock heeft alleen met het rechtse cijfer gedeelte van je toetsenbord te maken
Een laptop heeft dus geen apart 'numlock'-blok, hiervoor wordt dan meestal gewoon de hele rechter kant van het toetsenbord gebruikt.
Numlock hoort trouwens wel standaard uit te gaan als je je laptop uit zet en vervolgens weer aanzet, wel raar dus dat je na die reboot er nog steeds last van had. (zo is het op mijn laptop iig. geregeld)
Dit kun je vaak in de driver van je keyboard veranderen (tenminste, hier kan het wel) o soms in de bios.Aikeleer schreef op 09 maart 2003 @ 12:37:
[...]
For the record:
Een laptop heeft dus geen apart 'numlock'-blok, hiervoor wordt dan meestal gewoon de hele rechter kant van het toetsenbord gebruikt.
Numlock hoort trouwens wel standaard uit te gaan als je je laptop uit zet en vervolgens weer aanzet, wel raar dus dat je na die reboot er nog steeds last van had. (zo is het op mijn laptop iig. geregeld)
hmm, je doet je ondertitel geen eer aan
Pagina: 1