CAI Radio aansluiting ...?

Pagina: 1
Acties:

• UTMachine
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:32
Ik probeer mijn CAI radio aan te sluiten op mijn radio/versterker, maar ik krijg geen goed signaal binnen (lijkt erop?). Ik heb al meerdere kabels geprobeerd en ook nog een andere aansluiting bij iemand anders. De kabel fungeert wel als een "antenne" maar ik krijg geen radio signaal.
Ik heb gewoon een 75ohm kabel gemaakt, ook heb ik deze doorgemeten (ziet er goed uit), wil niet werken. Doe ik iets fout ...?

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 17:05

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Niet in een tv aansluiting stoppen hier zitten meestal filters in de de radio signalen onderdrukken. Als je op die doos een tv aansluit is het dan wel goed, anders zit er meschien ergens anders een fout.

PGEQRZEM

• UTMachine
Ik heb hem aangesloten op de "R" aansluiting, de andere aansluiting "TV" wordt al voor de TV gebruikt ;)

• MARTIJN_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-07 17:05

MARTIJN_

<<---^|^--->>

Is de kabel niet doorgelust via een tv aansluiting van een andere doos?

PGEQRZEM

• UTMachine
Nee, ik heb de aansluiting direct op de "Radio" aansluiting van CAI aansloten en de andere kant aan de radio/receiver. Daarom snap ik het ook niet meer (?)

Verwijderd

Ik heb gewoon een 75ohm kabel gemaakt, ook heb ik deze doorgemeten (ziet er goed uit), wil niet werken. Doe ik iets fout ...?

Vertel eens hoe je dit gemaakt hebt en doorgemeten?

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
UTMachine schreef op 09 maart 2003 @ 11:34:
Nee, ik heb de aansluiting direct op de "Radio" aansluiting van CAI aansloten en de andere kant aan de radio/receiver. Daarom snap ik het ook niet meer (?)
je hebt dus bij t punt waar je kabel het huis in komt al geprobeert t aan te sluiten of

"Is de kabel niet doorgelust via een tv aansluiting van een andere doos?"

is t dus niet een verlenging van af een ander deel van je huis
Pagina: 1