Toon posts:

rare printprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Draai onder windows xp pro.
De printer hp 710c heeft gewerkt op dat systeem en doet nu niets meer.
Drivers meermaals opnieuw geinstalleerd; geprobeerd op de site van hp voor nieuwe maar verwijst naar de cd.

Dus als ik printafdruk wil doen onder word of een testpagina doet hij helemaal niets; maar het icoontje van afdruk verdwijnt wel alsof hij een afdruk gedaan heeft.
Nu heb ik de printer aangesloten op een ander systeem (ongeveer dezelfde) en daar werkt hij perfect.

Dus een ander printer (hp690) geprobeert en geinstalleerd en daar reageert de printer wel maar hij print smilies en rare tekens en dat op een heleboel bladeren.(is meestal maar enkele tekens).
De enige reden dacht ik zou de verkeerde drivers zijn maar gebruik die van windows en hij herkent de printer.

Heb mij al zot gezocht naar het probleem dus ik hoop dat er hier een oplossing uit de bus komt

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
-printerkabel ook al vervangen?
-eventueel al een virusscanner gebruikt?

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik ook al gedaan.
Printkabel moet werken want hij werd op een ander systeem gebruikt.
Voor antivirus word norton 2003 gebruikt en een fulscan gedaan maar niets gevonden.

• FuzzyFocus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 08:12

FuzzyFocus

May the thong be with you...

Heb je toevallig in je BIOS nog wel de optie parallel=ECP aanstaan? Je kunt dit trouwens ook zien in de device manager. Mijn 710C werkt alleen goed op een ECP Printer Port.

[ Voor 16% gewijzigd door FuzzyFocus op 09-03-2003 11:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zal eens controleren maar de printer heeft wel gewerkt en oppeens laat hij het afweten.
ps : divice manager wat is dat en waar vind ik dat.

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

device manager -> andere muisknop op "my computer" en dan properties... kan je een lijst met geinstalleerde zut vinden... en hoe het geinstalleerd staat...

Electronics development

Verwijderd

Topicstarter
oke deze stond goed op "ecp"

Verwijderd

Topicstarter
met oke bedoel ik nu niet dat het probleem opgelost is he.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Het klinkt alsof idd je printerkabel niet goed is. Misschien dat het je printerpoort zou kunnen zijn maar probeer eerst maar een andere kabel.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Computer is nog maar 3 maanden oud dus zou straf zijn als deze printerpoort al zou gesneuveld zijn; maarja alles kan in feite he!!!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
ik had dit probleem ook. in m'n bios heb ik toen ecp + nogwat gekozen en toen deed hij het wel goed :)
Pagina: 1