4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 13:19 ]
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Verwijderd
Heb wat tutorials daarvan gedownload...
Als het niet moeilijk is, dan zal het wel makkelijk zijn
Ook hier wordt dus beschreven hoe je subtitles in een MPG via TMPGenc kan krijgen. Da's dus niet wat ik zoek....
[ Voor 27% gewijzigd door Microkid op 09-03-2003 20:58 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 20:01 ]
Thanks, maar ook dit beschrijft weer het rippen vanaf een DVD, en niet hoe je subtitles aan een DVD moet toevoegenVerwijderd schreef op 10 June 2003 @ 20:01:
http://www.dvd2dvd-r.be > subtitles : in het midden van de page staat hoe het moet(ik heb je ook maar ff een mailtje gestuurd naar je email adres)
Verwijderd
Weet iemand dit?
Verwijderd
Die bitmaps heb je weer nodig voor DVDMaestro. Hiermee kan je makkelijk subs toevoegen.Microkid schreef op 09 March 2003 @ 14:48:
Right. Met MaestroSBT kan je o.a. SSA omzetten naar bitmaps die in een DVD geplaatst kunnen worden. Maar alle FAQ's en documenten gaan uit van het rippen van DVD subtitles, terwijl ik ze juist toe wil voegen. Blijkbaar ben ik weer eens te voortvarend
http://www.dvdrhelp.com/g...rch=Search+or+List+Guides
Staat volgens mij wel wat op.
Verwijderd
Wat betekent dit volgens jou?Microkid schreef op 10 June 2003 @ 21:23:
[...]
Thanks, maar ook dit beschrijft weer het rippen vanaf een DVD, en niet hoe je subtitles aan een DVD moet toevoegen
"Wanneer je een bestaand ondertitelbestand hebt, bijvoorbeeld een SRT-bestand van een XviD, kan je deze ook gebruiken om in je DVD te plakken"
Beter lezen
edit: uhh wil jij toevallig ook net zoals mij subs bij the matrix 2 DVD 5.1 plakken?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 14:46 ]
Microkid: mail me maar als je een goede reden hebt om dit topic nog weer open te maken.
Dit topic is gesloten.
![]()