Ok, het is me gelukt, maar nou heb ik wat vragen, die ik zelf niet zo 1,2,3 kon vinden...
Die P75 draait nu op 100Mhz, lijkt geheel stabiel te zijn, als ik een uur ofzo lang een zware applicatie draai [mp3t'je afspelen
] looptie niet vast, ook een paar keer proc benchmarken in SiSoft gaat prima.
Koelblokje wat erop zit wordt daarbij lauw, dus een fannetje op 5 of 7V erop gezet dat em haast koud houdt
Mijn vraag nu: Kan ik nu gewoon door blijven gaan? Het gaat me zegmaar allemaal iets te makkelijk
Warmte lijkt me niet echt een probleem te zijn... [ik kan beter zeggen echt niet :)]
Vcore verhogen lijkt niet echt te kunnen
En weet iemand toevallig wat de overlijdenstemperatuur is van zo'n procje?
Ik weet helaas niet meer dan dat het een Pentium 75 is, het koelblok zit geloof ik vastgelijmd ofzo aan de proc, kan er dus niet af
Enneuh, ik heb ff zitten twijfelen offie hier moest, echt 'Die-hard' ist niet
[Als ik HK acces had gingie daarin
]
Die P75 draait nu op 100Mhz, lijkt geheel stabiel te zijn, als ik een uur ofzo lang een zware applicatie draai [mp3t'je afspelen
Koelblokje wat erop zit wordt daarbij lauw, dus een fannetje op 5 of 7V erop gezet dat em haast koud houdt
Mijn vraag nu: Kan ik nu gewoon door blijven gaan? Het gaat me zegmaar allemaal iets te makkelijk
Vcore verhogen lijkt niet echt te kunnen
En weet iemand toevallig wat de overlijdenstemperatuur is van zo'n procje?
Ik weet helaas niet meer dan dat het een Pentium 75 is, het koelblok zit geloof ik vastgelijmd ofzo aan de proc, kan er dus niet af
Enneuh, ik heb ff zitten twijfelen offie hier moest, echt 'Die-hard' ist niet
[Als ik HK acces had gingie daarin
OC / CM - Begint eer ge Bezint