[Supreme Snowboarding] Plotselinge foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:33

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Af en toe krijg ik met Supreme Snowboarding een foutmelding tijdens het spelen:

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/probleem.JPG

Deze keer zag ik een schermpie maar meestal hoor ik alleen zo'n windows geluidje die je krijgt bij zo'n popup en verder niets. Het spel loopt vast en met veel moeite kom ik soms nog in windows, meestal is de uitknop onvermijdbaar... (ja ik heb geen resetknop).

Ik heb de laatste drivers van mn video kaart en een reinstall van het spel hielp ook niet evenals win 98 modus.

Het spel werkt officieel niet met windows XP, maar met een speciale patch (die overigens legaal is) hoord het hele zooitje toch te lopen :).

Specs:
P-4 2,53 Ghz
512 DDR pc 2700
120 GB HD 7200 rpm
GF 4 TI 4200
Win XP prof (SP1)

Hebben meer mensen hier last van (gehad) ? Of heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen valt ?

[ Voor 12% gewijzigd door Sport_Life op 10-03-2003 00:07 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

Verwijderd

Heb je alle patches voor het spel ook al? En je gebruikt de detenators van nivdia neem ik aan?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
In de error zie je een file en op welke lijn de error staat. Misschien kan je daar wat meer mee. Kan je misschien even laten zien wat er op regel 16 staat van dat bestandje? :P

The devil is in the details.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:48
waar heb je die "speciale crack" vandaan gehaald?, bij mij is het nu ook onmogelijk om hem met winxp te spelen en daar baal ik wel van.

Verwijderd

als de crack legaal is, dan moet je me even mailen @jellowrv@hotmail.com
dan stuur ik hem naar je ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 10:53 ]

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
De 'crack' is eigenlijk gewoon een patch (v 1.035) die officieel is uitgebracht door infrogames en is hier te downloaden: ftp://www.ludus.it/access...00c7c8/ssbupdate_1035.exe.

Ik heb dus de laatste drivers van nvidea en de nieuwste patch..

En in de error file staat dat het bestandje in e:\work etc zit, maar die directory bestaat niet eens 8)7 Het spel is geinstalleerd op C:\games. Ook zoeken naar een van de woorden uit de dir van de foutmelding geeft geen resultaat :)

[ Voor 37% gewijzigd door Sport_Life op 10-03-2003 00:06 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ff een kick hoor, het komt nog steeds voor :|

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:22

Qwerty-273

Meukposter

Trouwens wel grappige melding.. Een error in zijn error handling :D
Maar het is een leuk spel en hier op een ME bak draait hij perfecto ;) inderdaad kan het een probleem zijn icm XP

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
RIKZ schreef op 10 maart 2003 @ 16:29:
Trouwens wel grappige melding.. Een error in zijn error handling :D
Maar het is een leuk spel en hier op een ME bak draait hij perfecto ;) inderdaad kan het een probleem zijn icm XP
[rml][ User] Icondief*[/rml] :o O-) Grappige bug idd :D

Nog maar ff een (laatste) kick, ik word echt misselijk van dit spel op deze manier :|

[ Voor 8% gewijzigd door Sport_Life op 11-03-2003 14:00 ]

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Sjit ben ik net eerste, weer de foutmelding ;(...

Misschien dat nu iemand voorbij fietst die het weet .. :)

Pagina: 1