Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[cm] Overige voedingkabels wegknippen?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben flink aan de slag geweest met mijn eerste Casemod, binnekort de foto's. Maar i.v.m. met veel kabels in mijn kast zat ik te denken waarvoor ik die onzinnige kabeltjes die uit mijn voeding lopen nu vor nodig heb. Die kabels voor HD's en CD's en Mobo oke, maar die vierkantje bejaarde kabels, kan je die eraf knippen en dan tape eromheen?

Wat kan ik het beste doen?

Afbeeldingslocatie: http://www.2cpu.com/Hardware/Turbo_Aluminum/images/power-supply-cables-thumb.jpg

De tweede van links bijv...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 22:44 ]

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zou niets afknippen. Welke vierkante kabels heb je het over? Je kunt de draden misschien mooi ergens achter doen? Ik heb ze tussen moederbordtray en zijwand verstopt.

edit:
Oh die. Ja ik heb geen idee waar die voor is. Misschien weet de volgende poster dat ...

[ Voor 24% gewijzigd door Juup op 08-03-2003 22:45 ]

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

idd nix afknippen.. gewoon samenbinden die troep en dan in de bovenkant vastmaken oid..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Overbodige molexjes kan je afknippen ja. Voor je systeem kan dat weinig kwaad (wel even isoleren). Dat vierkante blokje is voor als je ooit van plan bent een P4 kan kopen: je bent wel zuur als je die dan niet meer hebt. Aan de andere kant: je zou m ook weer vast kunnen solderen dan.
Persoonlijk zou ik voor keurig wegwerken gaan. Maar ja dat is persoonlijk en dat is voor iedereen anders.

Of je die dingen echt af wilt knippen is een afweging die je zelf moet maken verder: daar helpt een topic geen zak bij.

[ Voor 14% gewijzigd door m-m op 08-03-2003 22:46 ]

Dit topic is gesloten.