Vreemde Geschiedenis

Pagina: 1
Acties:

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
In mijn windows XP pro staat er voor alle items in de geschiedenis rd@
dus bijv rd@http://gathering.tweakers.net
hierdoor werkt mijn geschiedenis dus niet en hier flip ik van 8)7
Het rare is dat bij de voorlaatste windows-install de geschiedenis wel gewoon goed werkte.

Iemand een idee wat dit kan zijn ?

alvast bedankt luitjes

Non taken

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 23:13

vehpol

Go Go Gadget!

whizz666 schreef op 08 maart 2003 @ 22:03:
In mijn windows XP pro staat er voor alle items in de geschiedenis rd@
dus bijv rd@http:/gathering.tweakers.net
hierdoor werkt mijn geschiedenis dus niet en hier flip ik van 8)7
Het rare is dat bij de voorlaatste windows-install de geschiedenis wel gewoon goed werkte.

Iemand een idee wat dit kan zijn ?

alvast bedankt luitjes
Ik heb geen idee wat het is en ik heb toch al heel wat installs gedaan. Maar wat bedoel je met voorlaatste? Bedoel je daar de vorige mee?

En misschien is het ook wel handig om te vermelden wanneer dat probleem zich voordeed, al meteen of na een tijdje ofzo.

Ceci n'est pas une signature!

• Bornin
oke, Ik d8 ik hou het kort maar daar gaan we dan.

Dit probleem doet zich gelijk voor, dus op een verse windows, en bijna elke keer als ik geformatteerd heb. behalve de idd de vorige keer.
een maat van me heeft precies hetzelfde probleem. Ook hij heeft wel eens een windows install gehad waarbij zijn history goed was maar dat bij zijn huidige windows ook weer over.
Ik heb al andere windows cd's geprobeert maar dat mocht niet baten.
Ik weet dat het een btje vaag is maar daarom open ik deze topic ook.
Als het niet te moeilijk is kom ik er meestal zelf wel uit. :*)

Non taken

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Move van Windows Operated Systems naar Software Algemeen, heeft met Internet Explorer te maken, en dat hoort in SA.

Heb je al geprobeerd je register te doorzoeken hierop? Misschien dat het daar ergens bij staat. En als je je geschiedenis wist, dan komt het ook weer terug? Kijk eens bij de geschiedenis-bestanden in Documents en Setting :).

[Edit]
En probeer uiteraard Ad-Aware en een virusscan eens :).

[ Voor 17% gewijzigd door Compubiter op 08-03-2003 22:19 ]

• Bornin
Heb je al geprobeerd je register te doorzoeken hierop? Misschien dat het daar ergens bij staat. En als je je geschiedenis wist, dan komt het ook weer terug? Kijk eens bij de geschiedenis-bestanden in Documents en Setting :).

[Edit]
En probeer uiteraard Ad-Aware en een virusscan eens :).[/quote]

Ik worstel al een jaar met dit probleem en ondertussen heb ik echt wel eens een 4us scannetje gedraait B) adaware biedt ook geen soelaas, netzomin als het wissen van de geschiedenis.

Geloof me, de simpele dingen heb ik al gechecked.
leuk raadseltje is dit he? >:) >:) >:)

BTW, het lijkt me sterk dat een spiksplinternieuwe windows gelijk al besmet is met een 4us.

[ Voor 9% gewijzigd door Bornin op 08-03-2003 22:25 ]

Non taken

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

whizz666 schreef op 08 March 2003 @ 22:24:
Ik worstel al een jaar met dit probleem en ondertussen heb ik echt wel eens een 4us scannetje gedraait B) adaware biedt ook geen soelaas, netzomin als het wissen van de geschiedenis.
Mooi dat je dat al geprobeerd heb, maar zou je dat dan voortaan in je openingspost willen zetten, zoals je ziet scheelt dat ons weer giswerk ;).
Geloof me, de simpele dingen heb ik al gechecked.
En toch kunnen het juist de simpele dingen zijn die je over het hoofd ziet :).
BTW, het lijkt me sterk dat een spiksplinternieuwe windows gelijk al besmet is met een 4us.
Niet alle virussen verdwijnen met een nieuw installatie van Windows, en wellicht had je backups van bestanden die je daarna weer hebt teruggezet :).

• Bornin
Het gaat er op lijken dat mijn maat en ik de enige zijn in pc-ent nederland die hier last van hebben. Komt mij een beetje onwerkelijk over.

Halloooooooooooo, wil iedereen ff kijken of zun geschiedenis wel werkt :7 :7

Dank u

Non taken

Pagina: 1