Toon posts:

Geen continue bij C&C Generals

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bij Generals een Missie uit heb krijg ik geen continue dus kan ik ook maar 1 missie spelen.
Ook bij Multiplayer kan ik maar 3 a 4 min spelen en dan word ik helemaal vernietigd en dan weer opnieuw.

Weet iemand hier de oplossing voor :?

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 20:04:
Als ik bij Generals een Missie uit heb krijg ik geen continue dus kan ik ook maar 1 missie spelen.
Ook bij Multiplayer kan ik maar 3 a 4 min spelen en dan word ik helemaal vernietigd en dan weer opnieuw.

Weet iemand hier de oplossing voor :?
ik vind het een beetje een onduidelijke vraag, als jij na 3 min spelen in multi-player al platgegooid word heeft dat iets met je skill te maken. of de moeilijkheids graad. verander deze dan even. Als je geen continue ziet bij je missies betekend het meestal dat je niet aan de opdracht voldaan hebt.

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
CRiMiNaL schreef op 08 March 2003 @ 20:06:
[...]

ik vind het een beetje een onduidelijke vraag, als jij na 3 min spelen in multi-player al platgegooid word heeft dat iets met je skill te maken. of de moeilijkheids graad. verander deze dan even. Als je geen continue ziet bij je missies betekend het meestal dat je niet aan de opdracht voldaan hebt.
Bij de missies krijg ik gewoon 'You are victorios' en heb alle 3/4 de verschillende missies al 2 keer gedaan.
En bij dat multiplayer is het gewoon een soort van instant surrender na 3 min ofzo.
Ik heb het met mijn broer gedaan en die had het niet.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:10

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 20:10:
[...]

Bij de missies krijg ik gewoon 'You are victorios' en heb alle 3/4 de verschillende missies al 2 keer gedaan.
En bij dat multiplayer is het gewoon een soort van instant surrender na 3 min ofzo.
Ik heb het met mijn broer gedaan en die had het niet.
Meestal is zoiets een serial probleem. Dan zul je moeten reinstallen (jij dus, en niet je broertje).

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

probeer iig het spel opnieuw te installeren, en kijk of je dan hetzelfde probleem blijft houden. kijk hier ff :

C&C Generals: Alle problemen op een rijtje

daar staan alle bekende problemen met C&C generals in.

... MMORPG Addict.

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nou juist het probleem: Me broer heeft de echte en ik de gekopieerde om over netwerk te spelen maar de gekopieerde werkt niet, is iets met PC/CD.
(Op andere PC doet hij het wel maar is niet van mij)

O ja dus dat multiplayer geval is over het netwerk.

En bij dat andere topic staat niks wat ik zoek.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 20:15 ]

Verwijderd

dat is een bekend probleem/feature, bij gekopierde CD's dus mag je hem lekker gaan kopen ;)

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

gewoon kopen, klaar. Installeer anders de C&C van je broertje op jouw pc, kan je gewoon SP spelen

MechWarrior || Monsters Game

Pagina: 1