[stuurwiel] Lifetech pc stuurwiel driver..

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 13:41
Een behoorlijke tijd geleden heb ik een stuurwiel gekocht voor mijn PC. Nu wou ik het vanmiddag aansluiten, maar ik kan de drivers nergens vinden en heb geen idee hoe ik hem moet installeren onder XP ?

Het is een stuurwiel met 8 knoppen (4 op stuur en 2 in het midden van het stuur + gashendel). Kan iemand mij plz helpen ? Of misschien in ieder geval vertellen hoe ik erachter kan komen hoe ik het boeltje moet installeren.. ?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Misschien moet je eens googlen op Lifetec in plaats van Lifetech (|:(), Lifetec ken ik wel en dat hebben ze altijd bij de Aldi, al heb ik daar nooit wheels gezien...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 13:41
Misschien moet je eens googlen op Lifetec in plaats van Lifetech (|:(), Lifetec ken ik wel en dat hebben ze altijd bij de Aldi, al heb ik daar nooit wheels gezien...
Ja duh, dat lifetec was een typfoutje van me, foutje. Maar dat heb ik dus inderdaad al gedaan zonder resultaat. Het stuur is al een aantal jaar oud, dus zal wel vergeten zijn, maar en zal toch wel iemand zijn die precies hetzelfde stuurtje heeft en de drivers nog op zijn computer heeft :'(

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:34
Als die al zo oud is zullen er vast geen drivers voor Windows XP zijn ;)

Probeer gewoon de standaard drivers. Gewoon een beetje mee "spelen" en kijken wanneer hij goed doet :)