Toon posts:

[XP]Recording software kan niet worden geladen*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Win XP Home system:

Kan recording software niet in geheugen laden.
Programma Win on CD.
Nu kan ik ook CD's niet meer branden.

Wat kan ik hier aan doen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Lees dit es door:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart
[q]• Noem eventueel terzake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
• Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
• Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
• Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
Een aantal zaken die ik in je topicstart mis zijn bijvoorbeeld welke versie van WinOnCD je hebt, of je al es op de site van de maker van Win on cd hebt gekeken, of je een ander brandprogramma hebt geprobeerd...

Zie ook Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10, we willen graag dat je 't OS in de topictitel vermeldt, liefst tussen [ ]. Ik heb dat nu even voor je in de titel gezet, volgende keer zelf op letten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Slecht geslapen blackd? Hij maakt een foutje, maar je kan hem ook iets rustiger daarop wijzen.

Remgro, kijk eens of in je services de apsi layer for cd recording gestart is. Ik kwam er na twee maanden achter dat dat voor mij de oplossing was. Welliswaar met nero, maar winoncd zou dit ook kunnen helpen.

Verwijderd

just_started: de startpost had ook meteen dicht kunnen gaan maar ik denk dat TS hier meer aan heeft dan aan een slotje.
En svp verder niet meer op ingaan; heeft de TS namelijk ook niks aan. Mocht je met blackd of mij willen spreken: icq/mail graag ;)