Iiyama A702HT VMPro 410 BNC+D-SUB aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:55

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Topicstarter
Ik heb net een Iiyama A702HT Vision Master Pro 410 overgekocht.

Hiervoor had ik een Eizo Flexscan ook met BNC+D-SUB aansluiting in gebruik, maar voor gebruik van BNC zat er een mooie knop op de voorkant om te kunnen switchen. Als ik dan de pc reboten ging hij automatisch naar de BNC (omdat er geen activiteit was op D-SUB) en als mijn pc weer opstarten sprong hij automatisch weer naar D-SUB.

Nou zit mijn linux server op de bnc aansluiting en hoef ik gelukkig niet vaak via monitor te bekijken....dat doe ik via telnet/ssh wel vanaf mijn workstation.

Maar goed nu met die Vision Master Pro 410 is het zo dat als ik mijn pc reboot, dan gaat hij automatisch switchen naar BNC en blijft hij daar, ook al is mijn pc weer opgestart. En ik moet op deze monitor hele handeling verrichten om dan weer naar D-SUB te kunnen. Ook hierdoor heb ik niet eens de tijd om de bios van mijn workstation te benaderen met monitor (moet op de gok del drukken)

Nou las ik in de manual van de Vision Master Pro 410 dat als je D-SUB aangeeft in het menu van je monitor dat hij daar dan op moet blijven staan....
Als mijn workstation aan blijft staan, blijft hij daar inderdaad op staan....totdat ik reboot.

Weet iemand of hier een andere instelling is dat hij of gewoon altijd op D-SUB blijft staan .....zonder automatsch te zoeken naar andere actieve aansluitingen.....Of dat hij D-SUB als MAIN pakt....dat als er activiteit op de D-SUB is hij automatisch switched naar D-SUB.

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17-07 10:18
Uit eigen ervaring weet ik dat een vaste signaalbron niet in te stellen is. Ik heb er zelf ook tijden naar gezocht maar volgens mij pakt de monitor altijd de ingang die signaal geeft en switched hij dus niet terug als er op je 'MAIN' ingang weer signaal komt te staan.

[ Voor 19% gewijzigd door Duck op 08-03-2003 19:31 ]

• iZi
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 14:55

iZi

Leuker kan ik het niet maken..

Topicstarter
hhhmm wat vaag, het is wel erg irritant dat ik telkens 5x met de toetsen moet spelen voordat ik weer terug kan naar D-SUB