"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
tot slot: waarom denk je het in dit forum thuishoort?
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Jah ik geef je gelijk dat dit vaag is maar ik heb ook niet alle antwoorden, anders zou ik hier niet eens komen would i?drm schreef op 08 maart 2003 @ 18:23:
sja, dit is wel erg vaag, vind je niet? Geef eens wat meer informatie over bijvoorbeeld je .htaccess, en waarom ben je er zo zeker van dat het aan een proxy ligt (volgens mij is dat zo zeker niet), en wat doet de .htaccess, wat zijn de omstandigheden van die "iemand" verder, behalve een 404, etcetera.
tot slot: waarom denk je het in dit forum thuishoort?
Verder zeg ik helemaal niet dat het aan een proxy ligt, ik heb gezegd dat ik heb gelezen dat het aan een proxy kan liggen. Die omstandigheden van die iemand ken ik ook niet maar ik neem aan dat ie ie gebruikt.
En om antwoord te geven op je laatste vraag, ik heb meerdere topics hierover in dit gedeelte van Got gevonden, vind het niet echt iets voor webdesign
Ik dacht dat mijn vraag verder wel duidelijk was, welke instellingen/ omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat htaccess niet werkt. Zullen er toch wel niet al te veel zijn dus een waslijst denk ik niet dat het wordt. Maar aangezien je hier wel erg gefrustreerd over lijkt te zijn kun je dit topic net zo goed sluiten.
Verder: jij hebt niet alle antwoorden, maar wel de benodigde gegevens, zoals wat er in je .htaccess files en webserver logs staat. Nu vraag je gewoon "waarom werkt .htaccess niet" en dat kunnen wij ook niet ruiken.
Verwijderd
En waarom het niet in P&W thuis zou horen? Nou ja, waarom wel, het heeft meer met configuratie dan met programmeren te maken, dus wellicht is software algemeen een geschiktere plaats.
En over je laatste stuk, je kunt niet verwachten dat mensen verschillende omstandigheden gaan opdreunen die problemen kunnen opleveren, als jij nou eens uitlegt wat je probeert te doen dmv die .htaccess en hoe je dat hebt gedaan, zo zeg je eigenlijk alleen maar 'het werkt niet, zoek het voor me uit'.
Overigens mag je best iets minder agressief zijn, jij zoekt hulp, niet drm.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 18:40 ]
Bedankt!
Dat komt omdat er een heleboel andere mensen zijn die het ook niet snappen.siggy schreef op 08 March 2003 @ 18:31:
ik heb meerdere topics hierover in dit gedeelte van Got gevonden
Het heeft in ieder geval allesbehalve met programmeren te maken.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Dit topic is gesloten.
![]()