Vraag over mijn nieuwe Siemens C55

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ik heb zojuist een nieuwe siemens C55 gekocht. Ik heb van het frontje het "anti beschadigings" stikkertje eraf gehaald. Nu haalde ik mijn frontje eraf, zie ik op het schermpje nog zon stikkertje zitten met een rood lipje eraan. Deze wilde ik eraf halen maar toen kreeg ik aan de rechterkant van het schermpje een blauwe streep. Is het dus wel verstandig dat ik deze eraf haal? Het is namelijk een irritant ding dat bobbeltjes op mijn schermpje geeft.

Alvast bedankt voor de aand8

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
een blauwe streep in je display? Lijkt me niet er best als dat zo is.

• WiNlUx
Padje schreef op 08 March 2003 @ 17:23:
een blauwe streep in je display? Lijkt me niet er best als dat zo is.
Ik heb het stikkertje eraf gehaald en de telefoon aan de kant gelegd. Hij komt al een beetje bij....

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:46
Dat maakt niks uit.
Volgens mij staat er ook wat in de handleiding hierover.
Na een tijdje trekt de verkleuring helemaal weg.

• WiNlUx
Ja, hij is al een beetje weggetrokken. Mijn zus heeft er ook 1 gekocht zei ze. Bij haar heeft de winkel die stickertjes losgetrokken.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

http://www.my-siemens.com...l/ms//c55_handleiding.pdf , bladzijde 5 :

Let op:
Het display van uw telefoon en de display-afdekking van de bovenschaal hebben bij levering een beschermende folie. Verwijder deze voordat u de telefoon in elkaar zet. De statische lading kan soms aan de rand van het display voor verkleuring zorgen, die echter na hooguit 10 minuten vanzelf weer verdwijnt.
Niet dat ik het vreemd vindt dat de meeste mensen de eerste bladzijden van de manual altijd overslaan, als je soms ziet wat voor onzin daar allemaal staat :P

[ Voor 1% gewijzigd door intoxicated op 08-03-2003 19:10 . Reden: layout ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.