Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
En toen ik het nog actief speelde was er al ondersteuning voor XP, dus dat zal nu ook nog wel goed zitten
En online weet ik niet nog niet geprobeerd, heb het spel een keer uitgeleend en was meteen mijn boekje kwijt dus geen CD key, maar eens kijken of ze bij FRS die Resistance hebben.
Maar ik ben er igg weer helemaal weg van, vind dit beter als BF1942.
Verwijderd
Heb het alleen niet meer, ja ik weet het er is zo aan te komen.
Ik speelde het eigenlijk niet over het internet (versie stond het niet toe en een update mocht er niet op) ik speelde het dan maar over het lokale netwerk wat meestal grote pret was
Ja ik ga het ook maar weer eens spelen
Ik heb van OF alles origineel gekocht, ja ook de add-ons. Gewoon omdat ik dit spel zéér de moeite de waard vond en ook omdat ik het online wilde spelen zonder veel gerommel met allerlei progjes enzo. Online spelen vond ik nog het gaafste maar ook de singleplay was zeer zeker de moeite meer dan waard! Ik ben eens benieuwd of er nog wat te doen is op online gebied, vandaar m`n vraag eigenlijk...
Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
Je moet dan wel net geluk hebben dat je een server pakt met leuke spelers. Ik ben niet echt zo'n 'die-hard' speler van welk spel dan ook, doe het meer voor de lol. En ja, als je dan op een server gaat spelen met fanatieke gasten, dan maak je geen kans.
Maar gelukkig ben ik vaak zat een server tegengekomen met spelers die het ook voor de lol deden, erg cool. Ik ben vooral een liefhebber van co-op missies, zorgen dat de communicatie met de medespelers goed loopt is een uitdaging. Samen een plan trekken en daarna uitvoeren.
Verwijderd
Verwijderd
site mag er niet zijn maar de fun in de clan wel
Verwijderd
Weet iemand een goede server om online op te spelen, het liefst een server met veel team vs team missies?
Verwijderd
Verwijderd
tip www.vergelijk.nlVerwijderd schreef op 08 March 2003 @ 23:39:
mijn cd-rom is stuk.. dus als je er eentje voor mij hebt.. ja ik kan hem op internet wel downloaden maar dat wil ik niet... moet dus een legale cd-rom zijn..
maar als je de legale hebt moet je tog een gerantie erop hebben
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 23:46 ]
Hier ben ik dus ook nou naar op zoekVerwijderd schreef op 08 March 2003 @ 23:35:
Weet iemand een goede server om online op te spelen, het liefst een server met veel team vs team missies?
Als je eentje hebt gevonden laat het me dan ook ff weten. Dank u!
Helaas doe ik die van mij nog niet weg. Maar op ebay.nl en marktplaats.nl zijn er diverse die ze verkopen (2e hands origineel bedoel ik dan) voor leuke prijsjes zag ik laatst.Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 23:39:
mijn cd-rom is stuk.. dus als je er eentje voor mij hebt.. ja ik kan hem op internet wel downloaden maar dat wil ik niet... moet dus een legale cd-rom zijn..
Verwijderd
Verwijderd
Zeg M@nic...daar ken ik jou dus echt van...BoB was het niet ???? nou we zijn nog steeds actief...nu onder de naam BoP (Balance of Power)M@NIC schreef op 08 March 2003 @ 17:18:
Op GameSpy spelenGameSpy laat alleen maar servers zien hoor
En toen ik het nog actief speelde was er al ondersteuning voor XP, dus dat zal nu ook nog wel goed zitten
How's Life ??? speel je ooit nog wel eens OFP ????
The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror