Operation Flashpoint Die-hards

Pagina: 1
Acties:

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Topicstarter
Hallo,
Zijn er nog mensen die nog regelmatig "Operation flashpoint" spelen en die het spel min of meer heilig verklaard hebben? Ik heb het toch al een tijdje niet meer gespeeld maar wil eens graag weten of er nog een (grote) online community is?
Op welke servers spelen jullie nog zo al? Ik neem aan niet op Gamespy?

Ik wil het me binnekort weer eens gaan installeren (heb er weer eens écht zin in), loopt dit spel inmiddels ook onder XP? Of is daar een patch voor nodig? Ik bezit nu nog een Geforce II MX 32 MB die binnekort vervangen gaat worden door één of andere Ati Radeon 9xxx 128 MB versie. Loopt OF dus ook goed onder deze kaarten?

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Op GameSpy spelen :? GameSpy laat alleen maar servers zien hoor :)
En toen ik het nog actief speelde was er al ondersteuning voor XP, dus dat zal nu ook nog wel goed zitten :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:48
Het loopt iig goed op XP, heb het 2 weken geleden ook weer eens geinstaleerd en ben eens verder gegaan met campagne waar ik was gestopt toen PC gecrashed was (daarna nooit meer gespeeld omdat ik geen zin had om van vooraf aan te beginnen)

En online weet ik niet nog niet geprobeerd, heb het spel een keer uitgeleend en was meteen mijn boekje kwijt dus geen CD key, maar eens kijken of ze bij FRS die Resistance hebben.

Maar ik ben er igg weer helemaal weg van, vind dit beter als BF1942.

Verwijderd

IK ben daar ook nog groot fan van :)
Heb het alleen niet meer, ja ik weet het er is zo aan te komen.
Ik speelde het eigenlijk niet over het internet (versie stond het niet toe en een update mocht er niet op) ik speelde het dan maar over het lokale netwerk wat meestal grote pret was :D

Ja ik ga het ook maar weer eens spelen :)

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Topicstarter
Nou ik zal het dan maar eens proberen onder XP. Ik wil eigenlijk eens eindelijk van die shit Win98 af, maar ja sommige (oude) games lopen gewoon weg niet onder XP dus kan ik die 98 partitie maar beter niet deleten :r

Ik heb van OF alles origineel gekocht, ja ook de add-ons. Gewoon omdat ik dit spel zéér de moeite de waard vond en ook omdat ik het online wilde spelen zonder veel gerommel met allerlei progjes enzo. Online spelen vond ik nog het gaafste maar ook de singleplay was zeer zeker de moeite meer dan waard! Ik ben eens benieuwd of er nog wat te doen is op online gebied, vandaar m`n vraag eigenlijk... 8)

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Ik heb het een tijdje regelmatig online gespeeld. Dat was erg cool kan ik je zeggen. Sommige gasten hadden erg mooie custom missies gemaakt kan ik je zeggen.

Je moet dan wel net geluk hebben dat je een server pakt met leuke spelers. Ik ben niet echt zo'n 'die-hard' speler van welk spel dan ook, doe het meer voor de lol. En ja, als je dan op een server gaat spelen met fanatieke gasten, dan maak je geen kans.

Maar gelukkig ben ik vaak zat een server tegengekomen met spelers die het ook voor de lol deden, erg cool. Ik ben vooral een liefhebber van co-op missies, zorgen dat de communicatie met de medespelers goed loopt is een uitdaging. Samen een plan trekken en daarna uitvoeren.

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:28
me was ooit ook eens die-hard opf speler, maar na een tijdjuh mee gestopt we kickte wel hard met clan!

Verwijderd

Masterlijk spel ware het niet dat het tijdvretend is en ik niet alle tijd heb en dat multiplayer bij mij lagte. Maar dit ligt allemaal aan mijzelf dus verders is het gewoon een masterlijk spel! Speel het tegenwoordig niet echt veel meer...

Verwijderd

jah ik speel het nog regelmatig en ik zit in een nederlandse clan www.dutchredberets.tk
site mag er niet zijn maar de fun in de clan wel :)

Verwijderd

Ik speel af en toe nog wel eens met de mission editor en soms nog een usermade missie, die campagin heb ik nooit uitgespeeld omdat... tja, geen idee :)

Weet iemand een goede server om online op te spelen, het liefst een server met veel team vs team missies?

Verwijderd

mijn cd-rom is stuk.. dus als je er eentje voor mij hebt.. ja ik kan hem op internet wel downloaden maar dat wil ik niet... moet dus een legale cd-rom zijn..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 23:39:
mijn cd-rom is stuk.. dus als je er eentje voor mij hebt.. ja ik kan hem op internet wel downloaden maar dat wil ik niet... moet dus een legale cd-rom zijn..
tip www.vergelijk.nl

maar als je de legale hebt moet je tog een gerantie erop hebben :S?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 23:46 ]

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 23:35:

Weet iemand een goede server om online op te spelen, het liefst een server met veel team vs team missies?
Hier ben ik dus ook nou naar op zoek :)
Als je eentje hebt gevonden laat het me dan ook ff weten. Dank u!
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 23:39:
Helaas doe ik die van mij nog niet weg. Maar op ebay.nl en marktplaats.nl zijn er diverse die ze verkopen (2e hands origineel bedoel ik dan) voor leuke prijsjes zag ik laatst.

Verwijderd

wilt iemand hem van mij kopen? ik heb de gold edition, dus het originele spel+red hammer en nederlandse strategische gids.

Verwijderd

M@NIC schreef op 08 March 2003 @ 17:18:
Op GameSpy spelen :? GameSpy laat alleen maar servers zien hoor :)
En toen ik het nog actief speelde was er al ondersteuning voor XP, dus dat zal nu ook nog wel goed zitten :)
Zeg M@nic...daar ken ik jou dus echt van...BoB was het niet ???? nou we zijn nog steeds actief...nu onder de naam BoP (Balance of Power)

How's Life ??? speel je ooit nog wel eens OFP ????

• AntiPasta
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-01 10:17
* AntiPasta heeft OFP helemaal grijsgespeeld... Ook nog begonnen aan Resistance maar niet afgemaakt. Online was ook geniaal, vooral toen ik per abuis in coop met mijn t72 een gast in een bushokje platreed en dat een vette ruzie op de server ontketende :p

The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik heb het spel ooit een origineel gekocht. Maar het is mij toch iets te langzaam. Ik houd meer van mooie grafics en een iets snellere gameplay.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Pagina: 1