Toon posts:

2e monitor-output voor std. notebook?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig of je d.m.v. PCMCIA of USB een 2e monitor of TFT op een standaard notebook aan kan sluiten? (via got-search en google kan ik niks vinden...).

Bij voorbaat mijn bijzonder hartelijke dank! :D

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Nou, via PCMCIA of USB lijkt het me redelijk sterk tot gewoon onmogelijk dat dat kan, maar ik weet wel dat de meeste notebooks gewoon een extra VGA-aansluitmogelijkheid hebben, juist om een tweede monitor te kunnen aansluiten. Zit zo'n poort er niet op (wat bij jou dus blijkbaar het geval is), dan is het bij mijn beste weten onmogelijk om een tweede monitor aan te sluiten.

Verwijderd

Topicstarter
dank voor je relpy! Ik verwachtte ook eigenlijk niet dat het mogelijk zou zijn, maar misschien bestaat er een TFT scherm met zo'n functie. Ofzo... je weet maar nooit in computer-land :)

• Gilles
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-07-2025
De snelheid van usb lijkt me sowieso te traag voor video doeleinden. PCMCIA zou eventueel technisch wel kunnen want dat is (dacht ik) gewoon pci snelheid. Of het bestaat is een ander verhaal. Ik denk niet dat er echt markt voor is.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:57

Sick Nick

Drop the top!

http://www.colorgraphic.n...cts/handheld_overview.asp

pcmcia vga kaart, het kan dus wel ;)

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 10:55
Er zijn PCMCIA kaarten te krijgen, echter ik ken iemand die een van de meest voorkomende heeft liggen en die is met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen onder w2k, maar onder w98 werkt het wel. Dus wees gewaarschuwd, de drivers zijn slecht.
Pagina: 1