Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Limoentje, je hebt gelijk alleen is dat het begin van het slot (AGP Pro)
Jullie horen het resultaat zo wel
Dat doet ie dus niet, hij komt er wel in.Abbadon schreef op 08 March 2003 @ 16:25:
Dat L vormig geval moet _niet_ in het AGP slot komen maar pal ernaast. De A7V133 heeft een AGP Pro slot welke wat langer is, in dat extra stuk (aan de zijde v.d. backplate) moet je niks steken want dit is geen AGP Pro kaart. Dus je houdt een vrij stukje AGP slot over (als het goed is zit/zat daar een geel stickertje of zo overheen).
Ik zal ff snel een foto maken.
Verwijderd
P.S. bij ASUS mobo's zit er vaak een wit ding in het laatste stuk van de AGP poort. Na mijn idee kan je die er gewoon uithalen. Misschien past de kaart dan wel lekker.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 16:43 ]
Deze foto heb ik zo gemaakt om te laten zien hoe het zit.Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 16:41:
Misschien moet je de kaart er iets verder in duwen, het lijkt erop dat ie er niet helemaal lekker in zit.
P.S. bij ASUS mobo's zit er vaak een wit ding in het laatste stuk van de AGP poort. Na mijn idee kan je die er gewoon uithalen. Misschien past de kaart dan wel lekker.
De kaart zelf past er perfect in, als ik hem doordruk
Het gaat dus om dat L vormige lipja dat het slot ingaat, en er niet buiten zit zoals op andere mobo's.
[ Voor 11% gewijzigd door Semper Fight op 08-03-2003 16:47 ]
[edit]
Ze doen niet aan doorlinken daar

[edit2]
Sick Nick, da's zo'n Voodoo5 surfplank die er hierboven in zit
[ Voor 24% gewijzigd door Abbadon op 08-03-2003 17:23 ]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik ga het gewoon proberen.Abbadon schreef op 08 March 2003 @ 16:46:
Oh, extra lange AGP sloten dus, ben ze zelf geloof ik nog nooit tegengekomen, iig steekt dat lipje in m'n beide huidige dozen náást het AGP slot. Hier nog een pic van een A7V133 waar dat lipje er ook in het slot steekt, dus zal het wel goed zijnSorry voor de verwarring
Hij past verder wel perfect, alleen is het slot dus wat groter.
Btw de link naar je foto werkt niet.
[edit]
2e pic van die a7v133
Waarom heb ik veeeeeeeel meer ruimte achter m'n agp slot?
Heb wel de raid versie, maar dan nog zou het niet zo klein mogen zijn. Of zit ik scheel te kijken
[ Voor 50% gewijzigd door Sick Nick op 08-03-2003 16:59 ]
Kijk dat zijn de berichten waarop ik zat te wachten!Sick Nick schreef op 08 March 2003 @ 16:52:
Gaat prima werken hoor, tenminste op mijn a7v133 past een gf4 ti4200 agp8x 128 mb prima. Die heeft ook dat extra lipje, gaat perfect.
Bedankt allemaal, ik ga hem nu aan de stroom gooien
Verwijderd
Electra schreef op 08 March 2003 @ 16:44:
[...]
Deze foto heb ik zo gemaakt om te laten zien hoe het zit.
De kaart zelf past er perfect in, als ik hem doordruk
Het gaat dus om dat L vormige lipja dat het slot ingaat, en er niet buiten zit zoals op andere mobo's.
Op het lipje zitten geen contactpunten dus maakt het geen contact met de AGP Pro pennen in het extra stukje slot, oftewel: no problemo
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Bedankt allemaal voor de tips