Pinnacle PCTV pro

Pagina: 1
Acties:

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 11:10

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
Ik heb laatst een heel fijn PCTV kaartje gekocht maar nouw komt hij niet door de hardware installlatie heen |:(
hij wil de drivers niet installeren, de search op I-net heeft niet veel meer opgeleverd dan mensen met et zelfde probleem die et nog niet hebben opgelost, weet iemand wat ik hier aan kan doen?
want zonder hardwar install doetie verder ook niet (DUH)

vergeten te melden , ik draai Xp

voorbaat dank
-=Armageddon_2k=-

[ Voor 5% gewijzigd door Armageddon_2k op 08-03-2003 15:52 ]

• ramsho
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 08:34
Ik heb ook die kaart onder xp, en moest wel de laatste drivers weghalen bij miro, om hem werkend te krijgen. Loopt nu als een zonnetje.

Misschien heb je hier wat aan, en anders probeers is een ander pci slot, wil ook wel is helpen.

(Mijn iRacing Profiel)

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:52
Als je hardware koopt zit er meestal een boekje en cd bij ook bij de PCTV pro.
Daarin kun je vinden dat je van af de cd de setup moet draaien, Dan installeert hij de drivers en meteen de software. De hardware instalatie van XP moet je dus afbreken.
Of je kunt de software van inet downloaden en die draaien op je comp.

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-08 11:10

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Topicstarter
er zit wel een CD bij maar als ik hardware install afbreek en dan de setup draai dan krijg ik na het opstarten weer de melding dat er nieuwe hardware gevonden is en de setup van de CD gaat dan verder met een test waarbij ik de melding krijg dat de hardware niet goed is geinstaleerd, en ook de drivers die op de CD staan vind Win Xp niet als "goede" drivers en vind ze niet

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:52
Als winxp ze ook niet kan op de cd moet je eerst de nieuwe software downloaden,
want ik denk dat je een oude cd hebt.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je moet wel ff de nieuwe drivers downloaden, die standaarddrivers doen niks onder XP :)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Probeer anders deze universele driver eens :)

Eerst even de oude drivers verwijderen.

They made me do it.

Verwijderd

Oude drivers doen het niet? Dat is onzin, ik draai onder XP deze drivers, en dat zijn niet de nieuwste:

"StudioPCTVPCI402a.exe"

Versie 4.02 dus.

4.02 is OF in 1x te installeren, OF je moet upgraden van 4.00 naar 4.01, naar 4.02.

[Edit] Vergeet niet: PinnacleSys werkt eigenlijk niet met "WDM Video Capture Drivers". Ze hebben wel een nieuwe compatible set (v 5.x), maar dat wil nog wel eens problemen geven.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 19:26 ]

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 10:55
Moet opzich gewoon werken hoor, 5.0 installeren en dan upgraden naar 5.1 werkte goed op Windows XP hoor, 5.2.0 of 5.3.0 (ben de tel ff kwijt) wilde niet installeren, maar geen klachten dus dat kan wel even wachten.

Verwijderd

bij mij doe het software een beetje vreemd istalleren gaat nog goed met de cdrom versie 5.11 maar als ik zenders ga zoeken dan zie ik ze heel wazig dus geen mooi beeld.. ik heb als grafish kaart een GF 3 van asus deluxe versie wat kan ik doen om beter beeld te krijgen en is er een ander prog dan die ene die je krijgt van pinnacle ik heb trouwens de pctv pro versie

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:07

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 20:57:
bij mij doe het software een beetje vreemd istalleren gaat nog goed met de cdrom versie 5.11 maar als ik zenders ga zoeken dan zie ik ze heel wazig dus geen mooi beeld.. ik heb als grafish kaart een GF 3 van asus deluxe versie wat kan ik doen om beter beeld te krijgen en is er een ander prog dan die ene die je krijgt van pinnacle ik heb trouwens de pctv pro versie
Ik gebruik de pctv pro hier ook, laatst even de beta drivers geinstalled en die werken hier perfect: versie: 520/2.65

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Eerst even alle software/drivers installeren, daarna pas je kaartje inbouwen wil ook nog wel eens helpen

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Pagina: 1