[Outlook XP] Geen wijzigingen aan kunnen brengen.

Pagina: 1
Acties:

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:26
Even vooraf: Ik heb de search gebruikt.

Het zit zo:

Ik gebruik sinds kort outlook XP NL voor het versturen van mijn email en vooral voor de kalender die erbij zit.

Na dit een paar weken naar tevredenheid gebruikt te hebben, kwam ik er een paar dagen geleden achter, dat ik een soort "alleen lezen" mogelijkheid gekregen had. Ik kan namelijk helemaal niks meer wijzigen in outlook. Ik kan geen email versturen (dus geen nieuw, doorsturen, of beantwoorden) maar wel ontvangen.

Ik kan geen nieuwe afspraken maken op de kalender, ik kan geen afspraken wijzigen (ik kan ze wel bekijken) of verwijderen.

Ook kan ik geen nieuwe memo's of taken neerzetten.

Ik kan zelfs niet bij mijn optie's. Ik kan dus helemaal niks meer wijzigen, en ik heb geen idee hoe dit kan komen.

Aangezien ik dus eigenlijk helemaal niks meer met dit programma kan, graag jullie hulp.

Vriendelijk bedankt.

• Dirtbiter
*kick*

Verwijderd

gebruik je het voor pop of ism een exchange server?

heb je het al een keer opnieuw geinstalleerd? (bewaar dan de pst bestanden, daar woorden je mailtjes in opgeslagen)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
typisch verschijnsel van een illegale officeXP versie, die werkt maar 50 dagen, je moet dan registreren,

maar je hebt zeker een crack gebruikt, welke niet bleek te werken... dan krijg je niet meer die melding maar na 50x starten houdt ie er alsnog mee op...

A wise man's life is based around fuck you

• Dirtbiter
Antwoorden:
* ik gebruik het voor een pop server (@home * hogeschool breda)

* ik moet het inderdaad opnieuw installeren, dat is de enige oplossing die ik kan bedenken

* DIT IS DUS GEEN ILLEGALE VERSIE! Ik heb namelijk (voor de verandering, dat wel :)) van een vriend een originele, legale office XP NL cd geleend, omdat ik graag mijn windows en office in het nederlands heb. Het lijkt inderdaad wel heel erg op dit probleem, en nu ik het nakijk, zie ik inderdaad dat mijn andere office producten het ook niet meer doen, terwijl het toch echt een originele cd is.

Wat nu? Probleem gevonden, nu nog een oplossing!

• pbd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:32

pbd

Het gaat ook niet om de cd maar om het serienummer wat je gebruikt hebt. Of je hebt deze niet geactiveerd of die vriend van je heeft het origineel al in gebruik. Zoek maar eens wat meer info op over produktactivering van Microsoft.
Oplossing: Koop (en niet leen!) de software!

[ Voor 10% gewijzigd door pbd op 10-03-2003 00:30 ]

• Dirtbiter
Dan heeft die vriend van mij het inderdaad in gebruik. Ik heb het nu al opgelost met een crackje. })

Maarre, jij zegt koop de software. Ik ben maar een studentje he.

Windows XP Pro NL: 429.95 EURO !!!! 8)7
Office XP Pro NL: 699.95 EURO !!!!! 8)7

Bron: www.dynabyte.nl

Ik weet niet waar jij dat geld vandaan haalt, maar dat kostte zo'n beetje mijn hele PC! 8)7

• pbd
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:32

pbd

als student kun je juist je ms software veel goedkoper legaal krijgen...ik hoor vaak prijzen van onder de 100 euro ivm academic licenses....anyway...ik ga hier geen illegaal gebruik promoten dus vandaar mijn response. Blijft jouw keuze natuurlijk.
Pagina: 1