Toon posts:

Account geblokt :(

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vorige account is geblokt, niet helemaal onterecht maar wel overdreven vond ik..

Per abus was mijn account geblokkeerd, en van een vriend van mij die ik voor hem had aan gemaakt die bij mij in 't netwerk zit, maar ik had liever een waarschuwing gehad vantevoren, zodat ik zelf nog iets had kunnen ondernemen.

Wel was 't zo dat ik meerdere keren onder zijn naam (was nog in gelogd) een reply gegeven had op dergelijke, maar dus nu hebben we bijde niets meer. ik heb snel deze account even aan gemaakt.

Ik vind 't goed dat ze alles zo goed na kijken, maar een waarschuwing vooraf zou niet erg zijn.

Verder ruled tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

Ik denk dat je deze dingen beter via de mail (gathering(a)tweakers.net) kunt regelen ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Traag is weer in topvorm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-10 22:14

Arno

PF5A

Is deze opmerking nu echt nodig :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, maar even als u heb ook ik niets te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Als je nou een duidelijk en volledig verhaal houd en dat of naar de moderator stuurd die je gebanned heeft of zoals Traag aangeeft naar Gathering(at)tweakers.net stuurt kan je een stuk beter heholpen worden

Ik begrij opzich wel wat er aan de hand is, maar ik heb geen idee om welke accounts het gaat en wat er exact is gebeurd enzo :)

Hiro Shima: Laten we het op houden dat metadiscussies @ LA wat ingeperkt mogen gaan worden. No hard feelings verder hoor ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Jaymz op 08-03-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicht

- Dit hoort via de Bemiddelaar
- Dit account is een kloon en dus zometeen ook op -1 :)

Hiro Shima/Traag: aardig blijven svp :)

edit: jaymz doe eens niet zo snel en ga aan een faq werken ofzo :D :D :D
edit2: spuit 11 O-)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

En volgende keer graag ontopic... als je niets in LA te melden hebt, ga dan ook geen inhoudsloze replies neerzetten svp :) We proberen het hier nog wel wat serieus te houden.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.